ps4-pro
یحیی رحیمی

سونی تا سه سال آینده به پشتیبانی از کنسول PS4 ادامه خواهد داد

یحیی رحیمی 3 خرداد 1398 بدون دیدگاه
690 بازدید

سونی اخیرا صحبت های زیادی را در مورد کنسول جدید خودشان به نام PS5 بیان کرده است و برای نمونه می دانیم که این سخت افزار بازی دارای حافظه SSD است و همچنین قابلیت اجرای بازی های کنسول PS4 را نیز دارد. اما مشکل اصلی اینجاست که نمی دانیم این سخت افزار چه زمانی وارد بازار می شود و همچنین عرضه آن چه تاثیری روی کنسول PS4 خواهد گذاشت.

شایعات خبر از عرضه کنسول PS5 در سال بعدی میلادی یعنی 2020 می دهند و کاربران PS4 برایشان سوال است که آیا به پشتیبانی از کنسولشان ادامه خواهند داد یا خیر. سونی اخیرا در جلسه سرمایه گذاران این کمپانی، در مورد کنسول فعلی خودشان و نقشی که در موفقیت سونی داشته است، صحبت کرده است. به نظر می رسد که PS5 به این زودی ها روانه بازار نخواهد شد.

سونی نظرش این است که PS4 یک کنسول حیاتی و مهم است و باید به پشتیبانی از آن تا سالهای متمادی ادامه داد. این کمپانی ژاپنی گفته است که PS4 موتور سرگرمی و سودآوری سونی تا سه سال آینده خواهد بود. البته اگر به بازی هایی که هنوز منتشر نشده اند دقت کنید؛ خواهید دید که هنوز زمان زیادی تا انتشار آن‌ها مانده است و قطعا به این زودی شاهد عرضه PS5 نخواهیم بود. البته تمامی خبرها در مورد توسعه سخت افزار جدید حقیقت دارد اما مساله بزرگ زمان عرضه است.

سونی در سال های گذشته نیز به همین شیوه عمل کرده است و برای نمونه هر دو کنسول های PS3 و PS2 برای سالها بعد از انتشار نسخه بعدی، پشتیبانی شدند و هنوز هم بازی های متنوعی برای آن‌ها منتشر می شد. البته با توجه به موفقیت بزرگ PS4 و اینکه هنوز روند موفقیت آن ادامه دارد، جالب نخواهد بود که سریعا کنسول را از رده خارج کرد و تنها به جدیدترین سخت افزار فکر کرد. سونی می تواند تا هر زمانی که بخواهد به پشتیبانی از آن ادامه دهد.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.