Rune 2
یحیی رحیمی

Rune: Ragnarok به Rune 2 تغییر اسم داد: انتشار در تابستان روی Epic Games Store

یحیی رحیمی 2 خرداد 1398 بدون دیدگاه
747 بازدید

استدیو Human Head ماه اوت سال 2017 بود که بازی جدیدی را از سری Rune معرفی کرد. در اول اسم این بازی Rune: Ragnarok بود اما بعد از گذشت یک سال و نیم از معرفی بازی، اسم آن به Rune 2 تغییر یافته است. این بازی در E3 2018 نیز حاضر بود و البته در سپتامبر نیز در بخش دسترسی اولیه استیم قرار گرفت. اما توسعه دهندگان بعد از مدتی آن را از حالت دسترسی اولیه خارج کردند.

توسعه دهندگان برای مدت طولانی است که در مورد این بازی سکوت کرده اند و بالاخره امروز اطلاعات جدیدی از این بازی دریافت کردیم. از این به بعد Rune: Ragnarok را باید Rune 2 صدا کنیم و همچنین این بازی هم مانند دیگر بازی های روز، در انحصار فروشگاه Epic Games خواهد بود. تریلر گیم پلی بازی نیز منتشر شده است که می توانید آن را مشاهده کنید.

Human Head به همه اطمینان داده است که این بازی قطعا منتشر خواهد شد و توسعه آن نیز به خوبی پیش رفته است اما موضوعی که همه را آزار داده است، همین انحصاری بودن آن است. این بازی قبلا روی استیم بود و حالا به یک باره روی Epic Games Store ! توسعه دهندگان گفته اند که برای ادامه توسعه بازی به منابع مالی نیاز داشته اند و کسی بهتر از کمپانی Epic Games را برای این کار پیدا نکرده اند و به همین دلیل قراردادی با این کمپانی امضا کرده اند.

توسعه دهندگان گفته اند که می دانند این موضوع چقدر روی طرفداران تاثیر دارد اما این بهترین شیوه برای زنده نگه داشتن Rune 2 بوده است. به طور کلی می شود گفت که استدیو از پیشنهاد اپیک راضی بوده است. اگر Rune 2 را روی استیم پیش خرید کرده اید، می توانید پول خود را پس بگیرید. فعلا تاریخ عرضه دقیق آن مشخص نیست و تنها می دانیم که این بازی در تابستان برای PC منتشر خواهد شد.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.