THQ-Nordic
یحیی رحیمی

THQ Nordic هشتاد بازی در دست‌ساخت دارد؛ Metro Exodus بزرگ‌ترین بازی تاریخ کمپانی

یحیی رحیمی 2 خرداد 1398 بدون دیدگاه
730 بازدید

THQ Nordic از آن دسته ناشرهایی است که استدیوهای زیادی را خریداری کرده است و نتیجه آن نیز بازی های زیاد است! به نظر می رسد که آمار بازی های در دست ساخت این کمپانی به 80 رسیده است و همچنین 48 عدد از این بازی ها نیز هنوز معرفی نشده اند.

در آخرین گزارش مالی کمپانی THQ Nordic که امروز منتشر شده است، آمار و ارقام جالبی را می توان یافت. این ناشر بزرگ اعلام کرده که در مجموع 80 بازی در حال ساخت دارد و قرار است در آینده منتشر شوند. در بین آن‌ها 48 بازی معرفی نشده اند و ما اطلاعی از وجود آن‌ها نداریم. این کمپانی در سال های گذشته استدیوها و آی پی های زیادی را خریداری کرده است و با حساب آن‌ها چنین عددی منطقی به نظر می رسد.

جای سوال است که THQ Nordic به چه شکلی این 80 بازی را حساب کرده است و آیا هر بازی که تنها ایده پردازی آن نیز انجام شده است در لیست قرار گرفته است یا اینکه نه واقعا خبری هست! یکی از استدیوهایی که تحت مالکیت این شرکت قرار دارد، شرکت Deep Silver است که مشغول به نشر سری بازی Metro است. آخرین بازی آن‌ها به نام Metro Exodus موفقیت خوبی به دست آورد.

این بازی در گزارش مالی این کمپانی به عنوان بزرگترین بازی این کمپانی نام برده شده است و به نظر می رسد که عملکرد آن در زمان انتشار از تمامی بازی های این شرکت بهتر بوده است. بازی Metro Exodus در 6 هفته موفق به بازگرداندن تمام هزینه ساخت خود شد. THQ Nordic برای استدیو سازنده بازی مترو به نام 4A Games نیز برنامه هایی دارد. خبرهایی وجود دارد که این استدیو در حال ساخت یک بازی سطح اول است و ممکن است یکی از آن 48 بازی معرفی نشده باشد.

E3 2019 در راه است و قطعا نگاه بهتری به این 48 بازی معرفی نشده پیدا خواهیم کرد. جالب است که این ناشر بزرگ چگونه موفق به بازسازی خود و حرکت به سمت پیشرفت شده است. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.