Fortnite
یحیی رحیمی

تغییرات آپدیت 9.10 بازی Fortnite منتشر شد: نقشه و Wild Starter Pack

یحیی رحیمی 2 خرداد 1398 بدون دیدگاه
946 بازدید

فصل نهم بازی بتل رویال Fortnite شروع شده است و به تازگی نیز آپدیت 9.1 این بازی منتشر شده است. این آپدیت تغییرات زیادی را در بخش های مختلف نقشه و همچنین آیتم ها ایجاد می کنند. با ما همراه باشید تا به همه تغییرات بپردازیم.

نقشه بازی شاهد اصلاحاتی بوده است. برای نمونه کوه یخ موجود، ترک های بیشتری خرده است و احتمالا نوید شروع یک رویداد را می دهد. جزئیات ریزی نیز پدید آمده است برای نمونه یک سری مجسمه ها در نقشه اضافه شده اند و همچنین یک سری خانه ها نیز تغییرات اساسی دیده اند که البته زیاد به چشم نمی آیند.

در فایل های پیدا شده از آپدیت 9.10 بازی Fortnite، تصویری از بسته Wild Starter Pack دیده می شود که حاوی یک لباس مخصوص و البته یک کوله پشتی برای رفتن به دل جنگل است که در نوع خودش بسیار جالب است و انتظار می رود که این بسته نیز در هفته های آتی به فروشگاه بازی اضافه شود.

یکی از بزرگ ترین تغییرات این آپدیت نیز اضافه شدن تفنگ Burst SMG است که شبیه یک یوزی بسیار خوش دست و خوش رنگ است و قطعا برای نبردهای نزدیک بسیار کارآمد و مناسب خواهد بود. در مورد آیتم ها و لباس های جدید نیز می توان گفت که یک اسکیت برد اضافه شده است و همچنین تنوعی از لباس های متنوع نیز در آپدیت 9.1، راه خود را به Fortnite باز کرده اند.

چند تایی شادی های پس از کشتن حریف نیز در آپدیت جدید Fortnite قرار گرفته اند و برای نمونه می توانید نیم وارو بزنید یا اینکه با یک گیتار فرضی خوشحالی خود را نشان دهید. ماسک ها و طرح های بسیار زیادی در این به روزرسانی قرار داده شده اند و کمپانی Epic Games با سرعت عجیبی در حال تولید محتوا و اضافه کردن بخش های جدید به بازی است که باعث شده کمپانی یارای رقابت با آن‌ها را در سبک بتل رویال نداشته باشد.

Fortnite Update 9.1

این آپدیت هنوز به صورت رسمی منتشر نشده است و این تصاویر و اطلاعات از سرورهای بازی لو رفته اند. نظر شما چیست؟

منبع: FortniteNews

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.