Outer Wilds
یحیی رحیمی

بازی Outer Wilds روز 9 خرداد عرضه خواهد شد

یحیی رحیمی 31 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
573 بازدید

Outer Wilds یکی جدیدترین بازی های استدیو Mobius Digital است و البته آن را نباید با بازی The Outer Worlds استدیو Obsidian اشتباه گرفت. سه سال از معرفی این بازی می گذرد و بالاخره امروز شاهد تاریخ عرضه این بازی برای کنسول Xbox One و PC هستیم. گفته می شود که نسخه PC این بازی نیز برای مدت محدودی درانحصار Epic Games Store خواهد بود.

بازی در سبک فضایی و ماجراجویی است و گیم پلی جالبی دارد. باید قبل از اینکه یک طوفان فضایی قدرتمند همه جا را نابود کند، به گشتن در کهکشان پرداخته و از رازهای آن پرده برداشت. این بازی توانسته نظر بسیاری را به خود جلب کند و به نظر Outer Wilds می تواند چند ساعت مفرح را برای ما هنگام انتشار در روز 9 خرداد بسازد. همچنین این بازی در انحصار فروشگاه Epic Games  است و این ممکن است به مزاق بازیکنان خوش نیاید.

به طور کلی انحصاری ساختن بازی ها توسط Epic Games آنچنان مشکل جدی نیست اما خب کاربران PC نیز همه از دست همین انحصاری بودن ها فرار کرده اند. توسعه دهندگان قول داده اند که به سرعت بازی را برای پلتفرم های دیگر منتشر کنند و ممکن است این زمان یک سال تمام طول بکشد.

Outer Wilds قبلا قرار بود که روی فروشگاه استیم منتشر شود و بعد از یک حرکت عجیب، شاهد این هستیم که بازی به یک باره در انحصار Epic Games قرار می گیرد و این واقعا حس خوبی را منتقل نمی کند. Epic سیاست های عجیبی را پیشه کرده است و برای خودش نیز منتقدان زیادی تراشیده است. هر چه که باشد این بازی را می توان روز 30 مه یا 9 خرداد روی Xbox One تجربه کرد.

برای بازیکنان که دنبال یک بازی فضایی هستند، Outer Wilds قطعا یک پیشنهاد مناسب خواهد بود. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.