Rage 2 wall
یحیی رحیمی

پرفروش ترین بازی های این هفته بریتانیا: Rage 2 موفق به شکست Days Gone شد

یحیی رحیمی 31 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
1,416 بازدید

هفته گذشته در صنعت بازی های ویدیویی، کمی شلوغ بود و شاهد انتشار چندین بازی مختلف بودیم. سه هفته بود که بازی Days Gone توسعه یافته توسط استدیو Sony Bend صدر جدول فروش هفتگی بریتانیا را به خود اختصاص داده بود و همچنین Mortal Kombat 11 نیز پشت سر او قرار داشت. حالا این Rage 2 است که توانسته هر دو این بازی ها را شکست داده و جایگاه اول را کسب کند.

هنگامی که Rage 1 روی کنسول های نسل هفتم و رایانه های شخصی در سال 2011 منتشر شد، فروش فوق العاده را کسب کرد و حالا بازی Rage 2 نسبت به آن کمی کندتر عمل کرده است و آن میزان فروش را نداشته است. تقریبا یک چهارم آن میزان فروش در هفته اول انتشار بازی کسب شده است و این ممکن است نتیجه امتیازات پایین بازی نیز باشد. Rage 2 با این وضع نیز توانسته صدر جدول را به خود اختصاص دهد.

البته این آمار نیز تنها در مورد فروش دیجیتالی بازی است و کمپانی Bethesda نیز هیچ گاه اطلاعاتی از فروش دیجیتالی را در اختیار ما قرار نمی دهد. تقریبا 57 درصد فروش بازی مربوط به کنسول PS4 و همچنین 38 درصد مربوط به Xbox One و تنها 5 درصد از فروش فیزیکی نیز روی PC بوده است. البته کاربران PC به خرید از فروشگاه استیم عادت دارند و کسی دیگر از فروشگاه ها خرید نمی کند.

در جایگاه دوم نیز می توان Days Gone را مشاهده کرد که هنوز فروش خوبی دارد. از دیگر بازی هایی که در هفته پیش منتشر شد نیز باید به بازی A Plague Tale: Innocence اشاره کرد که جدیدترین ساخته استدیو Asobo و Focus Home Interactive است. این بازی مقام نهم را به خود اختصاص داده است. بازی های کمپانی Bethesda نسبت به سالهای قبل افت زیادی داشته اند و این برای آینده این کمپانی خوب نیست.

نظر شما چیست؟

  1. RAGE 2
  2. Days Gone
  3. FIFA 19
  4. Mortal Kombat 11
  5. Red Dead Redemption 2
  6. Mario Kart 8 Deluxe
  7. Grand Theft Auto V
  8. The Division 2
  9. A Plague Tale: Innocence
  10. New Super Mario Bros. U Deluxe

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.