PUBG Survivor Pass
یحیی رحیمی

بسته Survivor Pass 3: Wild Card بازی PUBG در دسترس قرار گرفت

یحیی رحیمی 31 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
744 بازدید

Tencent به تازگی Survivor Pass 3: Wild Card را در دسترس بازیکنان بازی PUBG قرار داده است. این پس ترکیبی از آیتم های تزئینی جدید را به همراه تم جاسوسی مخصوصی به بازی اضافه می کند و به بازیکنان اجازه می دهد تا در مپ مورد علاقه شان پایین بیایند و کشت و کشتار راه بیندازند.

بر اساس گفته های توسعه دهندگان بازی، Wild Card نیز دقیقا شبیه همان Survivor Pass های قبلی است و این در حالی است که پس عمومی بازی، به همه اجازه می دهد تا یک سری جوایز را به رایگان دریافت کنند. بازیکنانی که می خواهند دسترسی بیشتری به جوایز داشته باشند و همچنین یک سری آیتم های تزئینی خاصی را داشته باشند، می توانند Premium Survivor Pass را با قیمت 10 دلار خریداری کنند و در آن واحد یک کت جذاب را دریافت کنند و همچنین از یک سری مرحله های مخصوص به همراه XP بیشتر لذت ببرند.

بازیکنان 10 هفته برای کامل کردن این پس فرصت دارند و باید تا می توانند جوایز و کوپن های PUBG را برای رسیدن به مراحل بالاتر جمع کنند. با هر بار افزایش سطح، کوپن های آبی، زرد یا سفید را دریافت خواهد کرد و همچنین می توانید این کوپن ها را با کلیدهایی که تا به حال جمع کرده اید، تعویض کنید. برای هر سطح یک سری آیتم های خاصی در دسترس است و اگر می خواهید یک جا همه را داشته باشید، می توانید Level Pack های جدیدی خریداری کنید که درجا جوایز آن مرحله را به حساب شما خواهد ریخت.

علاوه بر تغییرات گفته شده، سختی مراحل نیز تغییر یافته است و یک سری چالش های جدید برای زورآزمایی شما اضافه شده اند. انجام این مراحل، یک طرح جدید را برای سلاح مورد استفاده تان باز می کند. Survivor Pass: Wild Card تا چهارم ژوئن و ساعت 7 شب به وقت شرق آمریکا در دسترس خواهد بود.

منبع: PUBG

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.