rainbow-six-siege-operation-phantom-sight-hero
یحیی رحیمی

فصل جدید بازی Rainbow Six Siege به نام Operation Phantom Sight معرفی شد

یحیی رحیمی 31 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
1,334 بازدید

به تازگی جزئیات فصل دوم سال چهارم بازی Rainbow Six Siege توسط یوبی‌سافت منتشر شده است و شاهد دو Operator جدید هستیم و همچنین یک سری اصلاحات کلی نیز انجام گرفته است. با ما باشید تا اطلاعات کامل را در اختیارتان قرار دهیم.

اولین شخصیت اضافه شده به Rainbow Six Siege، یک اپراتور هجومی به نام Nøkk است. او به وسیله گجت مخصوصش می توان در آن واحد غیب شود. با فعال کردن دستگاه HEL، این شخصیت از دیده ها کنار می رود و همچنین صدای کمتری نیز تولید می کند و واقعا دیدن آن سخت است. او به هنگام استفاده از دستگاه هایی مانند پهپاد و دوربین های ضد گلوله، غیب می شود.

این دستگاه غیب کننده چندان هم کامل نیست و هر گاه که فعال می شود، فعالیت Nøkk کند می شود و همچنین یک فعالیت موجی نیز مانند اکو ایجاد شده توسط Yoaki، دوباره او را نمایان خواهد کرد و بالاخره هر چه که باشد، این شخصیت واقعا به درد بخور است و می تواند ضربه سنگینی به تیم حریف بزند.

در مقابل او، شخصیت Warden معرفی شده است که دارای یک عینک آبی رنگ و به نظر عینکش به ساعت مچی متصل است و می تواند از میان بمب های دودزا و فلش ها ببیند. این قابلیت هر چند بار که بازیکن بخواهد فعال می شود. عینک او بسیار پیشرفته است و می تواند حرکات بازیکنان را به راحتی ببیند و Warden برای پیدا کردن Nøkk به بازی اضافه شده است و این تنها راه گیر آوردنش است.

البته گفته می شود که شخصیت های زیادی به راحتی Warden را از دور خارج می کنند. برای نمونه قابلیت حذف گجت های شخصیت Thatcher، می تواند به راحتی این اپراتور جدید را که شبیه پدرهای 45 ساله است را خلع سلاح کند. یوبی‌سافت به جای کار روی نقشه های جدید، در حال بازسازی یک سری مپ های قدیمی است و اولین آن‌ها نیز Kafe Dostoyevsky است. نقاط بمب جدید و همچنین تغییرات کلی در ظاهر بازی اعمال شده است.

آپدیت فصل دوم سال چهارم بازی Rainbow Six Siege، بعضی از ویژگی های قبلی را بهبود و اصلاح می کند. مثلا میزان صدمه وارده برای تمام بازی ها یکسان خواهد بود. همچنین لباس های جدید و البته رفع باگ های متعددی در این آپدیت گنجانده شده است.

نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.