Gears 5
یحیی رحیمی

از دشمن جدید بازی Gears 5 رونمایی شد: با Stump آشنا شوید

یحیی رحیمی 31 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
857 بازدید

استدیو The Coalition مدت هاست که در حالت ساخت بازی Gears 5 است و از آن زمان نیز اطلاعات زیادی کف دست ما نگذاشته است و هر آنچه داریم یک سری شایعات و اطلاعات اولیه است. مایکروسافت نیز در این زمینه بسیار ساکت بوده است و به کسی اجازه نمی دهد که اطلاعات بازی را به اشتراک بگذارد. البته توسعه دهندگان بارها گوشه هایی از این بازی را به نشان داده اند.

همین چند وقت پیش بود که استدیو بازی از تبدیل Gears 5 به یک سرویس صحبت کرد و قرار است که بازی یک بار مصرف نباشد و تا ماه ها برای آن محتوا منتشر شود و تقریبا چیزی مانند بازی های Fortnite و Overwatch. حالا توسعه دهندگان از دشمن جدیدی در بازی به نام Stump پرده برداشته اند و هر گاه او را دیدید، پیشنهاد می کنیم که سریعا میدان را ترک کنید و پناه بگیرید!

حساب رسمی توییتر بازی Gears of War به تازگی از دشمن جدیدی در بازی Gears 5 پرده برداشته است. این یکی اسمش Stump است و حرکات بسیار منعطفی نیز دارد و همین باعث شده که بتواند به راحتی از تفنگ قدرتمندش استفاده کند و واقعا جنگیدن با او کار سختی است. در توییت گفته شده که بهتری کار در مقابله حمله او، کاور گرفتن است وگرنه بقا و زنده ماندن خیلی سخت خواهد شد.

Gears 5 Stump

قرار است که بازی Gears 5 اواخر امسال برای کنسول Xbox One و همچنین رایانه های شخصی عرضه شود اما هنوز هیچ گونه تاریخ مشخصی برای بازی در دسترس نیست. امیدواریم که اطلاعات بیشتری را در مورد Gears 5 در کنفرانس E3 مایکروسافت دریافت کنیم و تقریبا یک ماه تا آن زمان فرصت مانده است. امیدواریم که تاریخ عرضه بازی را بفهمیم. به تازگی نیز کاور اصلی بازی توسط یک فروشگاه منتشر شده بود که می توانید از اینجا آن را مشاهده کنید. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.