PlayStation Xbox
یحیی رحیمی

تیم کاری PlayStation از قرارداد همکاری بین سونی و مایکروسافت خبر نداشته است

یحیی رحیمی 31 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
541 بازدید

س گزارش جدیدی توسط بلومبرگ منتشر شده است که اطلاعات جالبی را کف دست ما می گذارد. به نظر می رسد که تیم کاری PlayStation از این همکاری خبر نداشته اند و سورپرایز شده اند.

گزارش بلومبرگ به این تاکید دارد که تمامی مذاکرات بین سونی و مایکروسافت، بدون حضور تیم مدیریت PlayStation انجام گرفته است. به نظر می رسد که مذاکره پارسال بین سونی و مایکروسافت شروع شده است و توسط خود مدیر سونی در توکیو پیش رفته است و همچنین کسی از واحد PlayStation از آن باخبر نبوده است. افراد حاضر در بخش بازی کمپانی سونی از خبر همکاری با مایکروسافت شگفت زده شده اند.

مدیران مجبور به آرام کردن این افراد شده اند و به آن‌ها اطمینان داده شده است که این همکاری، لطمه ای به نسل بعدی کنسول ها نخواهد زد. این اطلاعات توسط افراد داخل کمپانی سونی منتشر شده است و همچنین اسم آن‌ها نیز برداشته شده است. عجیب است که مذاکرات در سال 2018 شروع شده است و به هیچ یک از اعضای پلی استیشن نیز خبر داده نشده است.

بلومبرگ در ادامه گفته است که سونی با آمازون نیز دیدار داشته است. آمازون بزرگترین بازیگر بازار فضای ابری است و به نظر می رسد که این دو کمپانی به نتیجه نرسیده اند. به همین دلیل سونی به سمت مایکروسافت رفته است. البته خود آمازون نیز به دنبال معرفی پلتفرم استریم بازی خود است و شاید دلیل عدم همکاری با سونی نیز همین موضوع باشد. همکاری سونی و مایکروسافت در بخش سرویس های استریم محتوا و هوش مصنوعی آژور است.

سونی و مایکروسافت از احتمال گسترش دیتاسنترهای آژور خبر داده اند و این می تواند سود مایکروسافت را به عدد سرسام آوری برساند و همان طور که می دانید، این کمپانی همین الان هم از اپل با ارزش تر است و سود زیادی نسبت به رقبا کسب کرده است.
نظر شما چیست؟

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.