Cyberpunk 2077
یحیی رحیمی

تمام بازی‌های Xbox One که حضور آن ها در E3 2019 تایید شده است

یحیی رحیمی 6 خرداد 1398 بدون دیدگاه
950 بازدید

با سرعت زیاد در حال نزدیک شدن به بزرگ‌ترین رویداد بازی‌های ویدیویی هستیم. E3 امسال با کناره‌گیری سونی کمی تحت تأثیر خواهد بود و ممکن است هیجان همیشگی‌اش را نداشته باشد. اما بالاخره E3 2019 پر از بازی‌های جدید و فناوری‌های شگفت‌آور است و مایکروسافت نیز امسال برنامه بزرگی را تدارک دیده است. با ما باشید تا تمام بازی‌هایی که قرار است برای Xbox One در مراسم امسال معرفی شوند را بازبینی کنیم.

مایکروسافت به دنبال آن است که نسل جدید کنسول‌های بازی خود را معرفی کند اما این باعث نشده که از کنسول Xbox One صرف‌نظر کند و برنامه‌های زیادی برای آن ریخته است. ما لیست تمام بازی‌هایی را که قرار است برای Xbox One نمایش داده شوند را در زیر آماده کرده‌ایم و با ما باشید تا یک‌به‌یک آن‌ها را بررسی کنیم.

Anthem

Anthem ماه فوریه امسال برای کنسول‌های نسل هشتم و رایانه‌های شخصی منتشر شد و علا رغم پتانسیل فوق‌العاده آن، نتوانست طرفداران خود را راضی کند. EA به همین دلیل قول محتواهای بهتری را داد و قرار است که در مراسم EA Play این کمپانی، شاهد معرفی جزئیاتی در مورد آینده Anthem باشیم. بدون شک این بازی پتانسیل فوق‌العاده‌ای دارد و پشتیبانی مناسب می‌تواند آن را به جایگاه اصلی خود بکشاند.

Apex Legends

یکی از شگفتی‌های امسال در صنعت بازی‌های ویدیویی، انتشار بازی Apex Legends بود. کسی باور نمی‌کرد که EA دست به معرفی یک بازی رایگان و بتل رویال بزند. بالاخره استدیو Respawn Entertainment توانست همه را غافل‌گیر کند. مدتی پیش فصل اول این بازی به‌طور کامل منتشر شد و همه از چالش‌های آن لذت بردند. قرار است که توسعه‌دهندگان در EA Play امسال، از جزئیات جدید فصل دوم بازی پرده بردارند و قطعاً کاربران Xbox One نیز خوشحال خواهند شد.

Battlefield V DLC

Battlefield V آخرین نسخه از سری Battlefield است و تغییرات زیادی نسبت به نسخه‌های پیشین خود داشت. مثلاً یکی از این تغییرات، اضافه شدن شخصیت زن به بازی بود و جنگ جهانی دوم ازنظر توسعه‌دهندگان این بازی نیز بسیار هیجان‌انگیز بود. EA به پشتیبانی از این بازی ادامه داده است و حتی یک بخش بتل رویال را نیز برای آن منتشر کرده است و قرار است که در E3 2019 جزئیات بیشتری از آینده این بازی Battlefield V را به اشتراک بگذارد. باید دید که چه جزئیاتی از این بازی در اختیار ما قرار خواهد گرفت.

Bee Simulator

هنگامی‌که اولین پرتوهای خورشید به زمین آبی و دوست‌داشتنی‌مان می‌رسند، این زنبورهای عسل هستند که دست‌به‌کار می‌شوند و روز خود را شروع می‌کنند. در این بازی قرار است که تجربه یک زنبورعسل را بچشیم و با بال‌های کوچکش پرواز کنیم و به خوردن شیره گل‌ها مشغول شویم. این بازی توسط Bigben Interactive برای کنسول‌های نسل هشتم و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد و قرار است که اطلاعات کاملی از آن را در E3 امسال دریافت کنیم.

Borderlands 3

Borderlands 3 قطعاً یکی از بازی‌های بزرگ‌سال 2019 است و هنوز نسخه دوم آن حدود 1 میلیون بازیکن فعال دارد. این بازی ماه پیش به‌صورت کامل معرفی شد اما تابه‌حال موفق به دیدن گیم پلی بازی نشده‌ایم و قرار است که Gearbox Software اطلاعات بیشتری را در مورد بازی و همچنین ویدیوهای کامل‌تری را در اختیار ما قرار دهد. کاربران Xbox One قطعاً از دیدن این بازی خوشحال خواهند شد.

Call of Duty 2019

سری بازی‌های Call of Duty همیشه طرفداران خود را داشته است و قرار است که نسخه 2019 آن ماه آینده معرفی شود و احتمالاً Activision اجلاس E3 را برای معرفی در نظر داشته باشد. به‌احتمال‌زیاد شاهد Modern Warfare 4 خواهیم بود و باید دید که کاربران Xbox One چه در پیش دارند و قطعاً می‌توانند اوقات مفرحی را با این بازی داشته باشند.

Cyberpunk 2077

یکی از بازی‌هایی که مدت‌هاست در موردش می‌دانیم اما هنوز تاریخ عرضه آن را نفهمیده‌ایم، بازی Cyberpunk 2077 است. این بازی آینده‌ای دور را روایت می‌کند و دنیایی پیشرفته و عجیب را پیش چشم ما می‌گذارد. استدیو CD Projekt RED قرار است امسال نیز در E3 شرکت داشته باشد و احتمالاً شاهد یک ویدیو جدید یا حتی تاریخ عرضه آن خواهیم بود. باید صبر کرد و دید که چه در پیش ماست.

Doom Eternal

سری بازی‌های Doom بعد از وقفه‌ای چندساله دوباره به کنسول‌های بازی برگشتند و قرار است که امسال نیز شاهد عرضه نسخه دیگری از این سری به نام Doom Eternal باشیم. Bethesda انتظار زیادی از این بازی دارد و هنوز البته تاریخ عرضه آن را اعلام نکرده است و احتمالاً این ناشر بزرگ، E3 2019 را برای اعلام چنین خبری و همچنین نشان دادن گیم پلی جدیدی از این بازی انتخاب کرده باشد.

Dying Light 2

یکی از بازی‌هایی که سال 2016 سروصدای زیادی به پا کرد، Dying Light 1 بود. پارکور بازی و همچنین دوربین اول‌شخص و گیم پلی سریعش، سریعاً در دل بازیکنان جا گرفت و تعاریف زیادی از آن توسط منتقدین نیز شنیده شد. سبک زامبی آن و همچنین داستان گیرای آن نیز یکی از دلایل موفقیت این بازی بود. مدت‌هاست که گفته می‌شود نسخه دوم آن تحت ساخت است و قرار است که E3 امسال همه‌چیز را برای ما روشن سازد و Dying Light 2 به‌صورت رسمی معرفی شود.

FIFA 20

سری بازی‌های FIFA یکی از پرفروش‌ترین‌های دنیای بازی‌های ویدیویی است و طرفداران خاص خودش را دارد. تابه‌حال نسخه‌های زیادی از این بازی منتشرشده است و حالا قرار است که نسخه مخصوص سال 2020 نیز معرفی شود و احتمالاً در E3 2019 شاهد آن خواهیم بود. EA حسابی بزرگی روی این فرانچایز کرده است و البته بعید است که تغییرات نسبت به نسخه قبلی چندان چشم‌گیر و زیاد باشد.

Fortnite

Fortnite افراد زیادی را مجذوب خودکرده است و بسیاری ساعت‌ها پای این بازی نشسته‌اند و تعداد بازیکنان آن نیز فوق‌العاده زیاد است. قرار است Epic Games در E3 2019 حضورداشته باشد و جزئیاتی را در مورد آپدیت تابستان این بازی و همچنین رقابت‌های جام جهانی تابستانی آن در اختیار ما گذارد. فعلاً مشخص نیست که چه در انتظار ماست و باید منتظر شروع این رویداد باشیم.

Halo Infinite

قطعاً یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های کنسول Xbox One همین سری بازی Halo است. مایکروسافت سال پیش بازی Halo Infinite را معرفی کرد و تنها یک تریلر کوتاه از بازی را مشاهده کردیم و آن زمان موتور گرافیکی هنوز آماده نبود. این بازی نیز در E3 2019 حضور خواهد داشت و به‌احتمال‌زیاد اولین ویدیوهای گیم پلی آن را مشاهده خواهیم کرد و شاید مایکروسافت تاریخ عرضه آن را نیز اعلام کند.

Monster Hunter World: Iceborne

بازی Monster Hunter World سال پیش روانه بازار شد و از آن زمان تابه‌حال افراد زیادی را مجذوب خودکرده است. Capcom مدتی پیش از DLC جدید این بازی به نام Iceborne خبر داد و قول داد که گیم پلی آن را در E3 امسال نمایش دهد. این DLC ما را به فصل زمستان خواهد برد و هیولاهای یخی را به ما نشان خواهد داد. باید دید که این بسته الحاقی چقدر می‌تواند به فروش بازی کمک کند.

Star Wars Jedi: Fallen Order

EA سال بزرگی را پشت سر می‌گذارد و بازی‌های زیادی را در دست معرفی یا پشتیبانی دارد. یکی از این بازی‌ها نیز Star Wars Jedi: Fallen Order است که مدتی پیش معرفی شد و ما را به دنیای جنگ ستارگان و رویدادهای پیرامون آخرین Jedi می‌برد. هنوز ویدیویی از گیم پلی این بازی مشاهده نکرده‌ایم و امیدواریم Respawn اطلاعات کاملی را در اختیار ما قرار دهد.

The Fisherman – Fishing Plane

ماهی گیری لذت خاصی دارد و آرامش کنار دریا و همچنین هیجان پشت آن نیز دنیای دیگری است. The Fisherman – Fishing Plane شبیه‌سازی فوق‌العاده‌ای از این بازی است و تمام جزئیات ماهی گیری را با صدها نوع ماهی فراهم کرده است و همچنین 18 محل ماهی گیری مختلف را نیز ارائه داده است و محیط اطراف نیز کاملاً زنده به نظر می‌رسد. این بازی فعلاً در دسترس است و احتمالاً جزئیاتی از DLC های جدید آن را دریافت کنیم.

Tom Clancy’s Ghost Recon Breakpoint

یوبی‌سافت به‌تازگی بازی Ghost Recon Breakpoint را معرفی کرده است و این دومین نسخه از سری Recon Breakpoint است. این بازی گیم پلی فوق‌العاده جذاب و درگیر کننده‌ای دارد و همچنین داستانی گیرا و عمیق. یوبی‌سافت قول داده که اطلاعات بیشتری از این بازی را در اختیار طرفداران قرار دهد و چه زمانی بهتر از E3 2019؟

Trine 4: The Nightmare Prince

سری بازی The Trine با نسخه جدیدی برگشته است و این بار نوبت نسخه The Nightmare Prince است. شاهزاده دچار رؤیاهای پریشانی است و هیولاها نیز از این فرصت استفاده کرده و یک‌به‌یک به دنیای واقعی منتقل می‌شوند. این وسط تیمی سه نفره مانند سه تفنگ‌دار برای نجات شاهزاده دست‌به‌کار شده‌اند و باید با رؤیاهای وحشتناک و تاریک شاهزاده مبارزه کنند.

این تمام بازی‌هایی بود که طرفداران Xbox One در E3 2019 خواهند دید و اگر بازی به این لیست اضافه شود، قطعاً شمارا خبردار خواهیم کرد. نظر شما چیست؟ برای دیدن کدام‌یک از این بازی‌ها هیجان‌زده‌اید؟ البته بازی‌های معرفی نشده را کنار بگذارید که الآن نمی‌شود چیزی در موردشان گفت.

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.