Minecraft-Dungeons
یحیی رحیمی

جزئیات بازی Minecraft: Dungeons منتشر شد: کلاس ها و سبک مبارزه

یحیی رحیمی 29 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
834 بازدید

خبرهای زیادی پیرامون فرانچایز Minecraft وجود دارد و امسال انگار سال خوب این بازی است. همین دیروز بود که از بازی Minecraft Earth شنیدیم و این بازی با واقعیت افزوده و سبکی شبیه Pokemon Go بسیار جذاب و دیدنی بود. حالا اما جزئیات بازی جدیدی از همین سری به نام Minecraft: Dungeons منتشر شده است. تقریبا از سال پیش که زمان معرفی آن بود، چیزی در موردش نشنیده ایم و قطعا یک بازی کمی عجیب و متفاوت برای این سری بازی است.

تولید کننده بازی Minecraft: Dungeons اخیرا گفتگویی با وب سایت Game Informer داشته است و در مورد جزئیات زیادی از بازی مانند سیستم مبارزه، سطح بندی و کلاس آن صحبت کرده است. این بازی مراحلی را تولید کرده است که تماما از محیط آشنای بازی ماینکرفت گرفته شده است. همچنین کلاس های مختلفی در بازی وجود خواهد داشت و در مقایسه با بازی های هم نوعش، ساده تر به نظر می رسد.

تقریبا همه چیز بر اساس زرهی است که انتخاب می کنید و افرادی که یک زره سنگین و قدرتمند را انتخاب می کنند، مانند تانک خواهد بودند و بقیه به راحتی طعمه مهاجمان قرار خواهند گرفت. افزودنی های متنوعی نیز در Minecraft: Dungeons وجود دارند و برای نمونه می تواند چندین افزودنی را به سلاح خود اضافه کنید و بر اساس نحوه بازی خود، می توانید انتخاب های مختلفی داشته باشید.

توسعه دهندگان به دنبال ساده سازی گزینه های مختلف بازی هستند و می خواهند که بازیکنان به راحتی بتوانند شخصی سازی های خود را انجام دهند. David Nissnagen که تولید کننده اصلی بازی است در این مورد گفته است:

این طور به آن فکر کنید: یک شمشیر پایین می افتد. این شمشیر دارای یک سری افزودنی های مختلف است. می توانید یکی از آن‌ها را بردارید و به آن متصلش کنید. شمشیر بعدی پایین می افتد. همان چهره و حس یکسان را دارد و انیمیشن های مبارزه نیز همان هستند اما خب افزودنی های مختلفی به آن متصل شده اند. یکی از آن‌ها می تواند برای ضربه در یک جای مشخص قوی باشد و دیگری ممکن است که بازیکن را در طول زمان به زهر آغشته کند. با اینکه یک آیتم یکسان هستند اما خب جزئیات متفاوتی روی آن‌ها سوار است.

قرار است که Minecraft: Dungeons به صورت انحصاری برای PC عرضه شود.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.