Xbox One Controller
یحیی رحیمی

آپدیت ماه مه Xbox One با تمرکز روی لیست دوستان و پیام رسانی منتشر شد

یحیی رحیمی 29 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
524 بازدید

صنعت بازی های ویدیویی در حال حاضر با خبر همکاری سونی و مایکروسافت پیرامون استریم محتوا و فضای ابری تکان خورده است و همه از این همکاری شگفت شده هستند. این قرارداد باعث پیشرفت گیمینگ بر پایه فضای ابری خواهد شد و قطعا به روند پیشرفت آن سرعت می بخشد. تقریبا تمام کمپانی های بازی سازی معتقدند که آینده در دست فضای ابری است و به همین دلیل سونی و مایکروسافت نیز قدم هایی برای آن برداشته اند. قرار است که به زودی نسخه جدید کنسول Xbox One نیز معرفی شود و باید دید که چه در پیش ماست.

اما اگر از اینها بگذریم، مایکروسافت دیروز آپدیت جدیدی را برای کنسول Xbox One منتشر کرده است و همچنان به پشتیبانی از این کنسول دوست داشتنی ادامه داده است. تغییرات انجام گرفته البته ریز و جزئی هستند و تمرکز روی بهبود پیام رسانی، مرتب سازی و البته لیست دوستان بوده است.

یکی از بزرگ ترین تغییرات انجام گرفته این است که افرادی که در لیست دوستان شما آنلاین هستند، دیگر تنها توسط بازی یا برنامه ای که در حال اجرای آن هستند، شناخته نخواهند شد و بلکه دستگاهی که توسط آن آنلاین شده اند نیز نشان داده خواهد شد. ممکن است که دوست شما از طریق Xbox One، ویندوز 10 یا اینکه موبایل متصل شده باشد و به این شکل دیگر می دانید که آیا آماده بازی با شماست یا اینکه برای چک کردن چیزی آنلاین شده است.

برنامه پیام رسانی نیز دچار تغییراتی شده است و از این به بعد، پیام افرادی که در لیست دوستان شما قرار دارند به صورت جداگانه و در اولویت نشان داده می شوند و افراد دیگر نیز در یک تب و بخش جداگانه. با اعمال این قابلیت، پیام های گروهی نیز از بین رفته اند. البته می توانید برای مدت کوتاهی به وب سایت Xbox بروید و از پیام های خود آرشیو بگیرید.

در آخرین تغییر نیز بازی ها دیگر با عباراتی مانند “a” ، “an” یا “The” دسته بندی نخواهند شد و برای نمونه The Sinking City زیر حرف S قرار خواهد گرفت و دیگر در بخش T نخواهد بود. این آپدیت برای کاربران سراسر جهان کنسول Xbox One منتشر شده است.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.