Black-Ops-4-Spectre
یحیی رحیمی

Call of Duty 2020 همان Black Ops 5 خواهد بود و توسط Treyarch توسعه خواهد یافت

یحیی رحیمی 29 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
804 بازدید

کمپانی Activision برای بزرگ ترین فرانچایز خود سه استدیوی بزرگ را در دست دارد و این استدیوها نیز به صورت پشت سر هم به ساخت بازی های خود مشغول هستند. بر اساس عادت همیشگی، Sledgehammer باید نسخه 2020 سری Call of Duty را بسازد اما اطلاعاتی به دست رسیده است که تعجب آور و شکه کننده است!

وب سایت Kotaku که بارها اطلاعات جنجالی را منتشر کرده است، گفته است که Sledgehammer و Raven Games مدتهاست که مشغول ساخت Call of Duty 2020 هستند اما در کمال ناباوری این استدیوی Treyarch است که حالا به توسعه دهنده اصلی تبدیل شده است و قرار است که Call of Duty: Black Ops 5 را روانه بازارها کند.

بر اساس گزارش به دست آمده، نسخه توسعه یافته توسط Sledgehammer جنگ سرد را روایت می کند اما حالا این استدیو قرار است به تولید بخش داستانی Black Ops 5 کمک کند. حتی قرار بوده که Raven Software وظیفه مدیریت ساخت بازی بعدی Call of Duty و Sledgehammer را به دست بگیرد و به دلیل تنش های فوق العاده زیاد بین دو استدیو، این کار کنار گذاشته شده است.

Treyarch وظیفه ساخت نسخه 2018 سری Call of Duty به نام Black Ops 4 را برعهده داشت و همان طور که می دانید، این بازی بخش داستانی نداشت و همه چیز آنلاین پیش می رفت. عجیب است که دوباره شاهد یک Black Ops جدید خواهیم بود و شایعات نیز حاکی از آن است که این بازی، فرا نسل خواهد بود و برای هر دو کنسول های نسل هشتم و نهم عرضه خواهد شد.

استدیو Infinity Ward پرچم خط تولید سال 2019 را به دست گرفته است و احتمالا ما را با Modern Warfare 4 سورپرایز کند. هنوز اطلاعاتی از این بازی در دسترس نیست و قرار است به زودی اطلاعات کاملی از آن منتشر شود. نظر شما در مورد این خبر عجیب چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.