Rainbow six siege clash
یحیی رحیمی

شخصیت Clash به طور کامل از Rainbow Six Siege حذف شد

یحیی رحیمی 28 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
736 بازدید

این هفته فصل دوم سال چهارم بازی Rainbow Six Siege شروع خواهد شد و به همین دلیل هفته ای پر از اخبار ماموریت Phantom Sight را پیش رو داریم. معمولا مسابقات این بازی یک میدان مین پر شده از گجت های مختلف است و به نظر می رسد که شخصیت Clash که چند ماه پیش معرفی شده است، به هیچ وجهی قابل متوقف کردن نیست و عجیب است که یوبی‌سافت به این شکل  با مشکل پیش آمده عمل کرده است.

امروز یوبی‌سافت به طور رسمی اعلام کرده است که تا آپدیت بعدی ، تمامی گجت ها و البته خود شخصیت Clash به طور کامل از بازی غیب خواهد شد و بعد از برطرف کردن باگ ها و سر و سامان دادن به مشکل، دوباره برخواهد گشت. یوبی‌سافت به جای اینکه بازیکنان را مجبور به صبر کند، از همین الان تمامی گجت های مورد استفاده شخصیت Clash را قرنطینه کرده است و خود او نیز در بازی غیب شده است.

دلیل حذف موقت Clash، وجود یک باگ آزار دهنده است که افراد تیم دفاعی می توانند روی سلاح های خود سپر نصب کنند و در نتیجه نصف بدن آن‌ها از صدمه به دور خواهند و این به دلیل باگ موجود در سپر Clash است که باعث می شود چنین اتفاقی بیفتد. ممکن است این باگ برای شما آشنا به نظر برسد و قبلا نیز چنین اتفاقی در مورد شخصیت Jagar در سال 2017 افتاده است.

یوبی‌سافت از آن موقع تا به حال سرعت کندی در برطرف کردن باگ ها داشته است و معمولا بازیکنان قدیمی می دانند که چند هفته برای برطرف کردن یک باگ ساده باید منتظر ماند. از سوی دیگر تیم توسعه بازی قول داده است که این روند را بهبود بخشد و هدف فعلی آن‌ها سرعت بخشیدن به روند اصلاح و توسعه بازی است. البته Rainbow Six Siege بسیار پیچیده است و وجود چنین باگ هایی مننطقی است اما باید زودتر از اینها به فکر برطرف کردن آن افتاد.
در سال 2016 بود که انتشار شخصیت Hibana باعث ایجاد باگ عجیبی شد که فریم ریت بازی را به صفر می رساند. نظر شما در مورد این باگ جدید چیست؟

منبع: PC Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.