دانلود بازی Split Second برای XBOX 360
دانلود بازی Split Second برای XBOX 360 پارسی گیم

دانلود بازی Split Second برای XBOX 360

پارسی گیم 28 اردیبهشت 1398 1 دیدگاه
4,299 بازدید

دانلود بازی Split Second برای ایکس باکس 360

به دنبال پول و شهرت هستید؟ بازی Split Second شما را دعوت می‌کند تا در یک برنامه واقعی تلویزیون شرکت کنید و با برنده شدن به هر دوی آن‌ها برسید. بازیکنان با شرکت در مسابقات هیجان‌انگیز می‌توانند «بازی قدرت» خود را بالا ببرند و برندهٔ اصلی باشند. در این بازی با حرکات نمایشی، پرش‌های چشم گیر می‌توانید به شهرتی باورنکردنی برسید.
بازی Split Second تنها یک مسابقهٔ رانندگی ساده نیست، شما باید بهترین اجرا را داشته باشید، از مسیرهای میانبر بروید و برای رقیبان خود تله بگذارید تا تنها خودتان برندهٔ شوید! ولی آن‌ها هم منتظر نمی‌مانند، رقیبان هم از هر حقه‌ای استفاده می‌کنند تا شما را از بازی خارج کنند.
در بازی یک نوار «بازی قدرت» (Power play) دیده می‌شود که با انجام برخی کارها، مانند منفجر کردن تونل‌ها و مسدود کردن بزرگراه به حدنصاب می‌رسد و سه بخش آن روشن می‌شود. با روشن شدن آن‌ها اتفاقات مرحله 1 آغاز می‌شوند، ولی رسیدن به مرحله 2 تنها در صورتی اتفاق می‌افتد که کل نوار پر شده باشد. قطعات ماشین و مکان‌ها که به رنگی آبی هستند برای مرحلهٔ 1 و رنگ قرمز مرحلهٔ 2 را نشان می‌دهند.
بازیکن باید زمان و سرعت خود را تنظیم کند تا بتواند مانع پیروزی رقبا بشود. وقتی یکی از رویدادهای مرحلهٔ 1 فعال شود، یک بخش به نوار اضافه خواهد شد، بدین ترتیب بازیکن باید انتخاب کند که آیا می‌خواهد رویدادهای سطح پایین و سریع را فعال کرده یا انرژی «بازی قدرت» خود را برای رسیدن به سطوح بالاتر حفظ کند.
بازی Split Second توسط استدیو Black Rock در سبک مسابقه‌ای ساخته شد و کمپانی Disney Interactive Studios آن را برای کنسول‌های پلی‌استیشن 3 و Xbox 360 و همچنین سیستم‌عامل ویندوز در سال 2010 منتشر کرد.
بازی به صورت 2 الی 8 نفری قابل اجرا است. گرافیک بازی محیطی هیجان انگیزی را نشان می‌دهد و حتی با تغییرات فصل محیط آن نیز تغییر می‌کند. بازی در کل دارای 15 آهنگ استاندار است. با وجود اینکه بازی نظرات مثبتی از منتقدان دریافت کرد ولی فروش خوبی نداشت و در 12 روز اول فروش خود تنها موفق شد 86000 نسخه بفروشد. با این حال طرفداران آن درخواست ساخت قسمت دوم این بازی را کرده‌اند.
چطور است این مسابقهٔ هیجان انگیز را امتحان کنید و به ما بگویید آیا شما هم انتظار قسمت دوم را می‌کشید؟ نابود کردن رقبا و رسیدن به پول و شهرت تا به حال این قدر مهیج بوده است؟ ماشین خود را انتخاب کنید و برندهٔ این بازی شوید.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Split Second is an intense action racing game set within a reality television show. Competitors will vie to be the first to the finish line in a made-for-TV city set rigged to blow with the ultimate goal of becoming the season champion. Players in Split Second don’t just collide with other vehicles to knock them from the track, but can also trigger devastating events that drastically alter the dynamics of the race. Players must use pinpoint timing to obliterate huge structures and towering TV set pieces to tactically alter the track or create entirely new routes.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    ابوافضل

    مهمان

    سلام دوست عزیز یه سوال داشتم اگه همین فایل ها رو به کنسول یا هارد منتقل کنیم کافیه

    پاسخ دهید