پیش‌فرض سایت

دنباله بازی A Plague Tale: Innocence ساخته نخواهد شد

پیش‌فرض سایت 29 اردیبهشت 1398 1 دیدگاه
1,135 بازدید

بازی A Plague Tale: Innocence که چند روز پیش برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox One منتشر شد، نوعی از تجربه بازی کردن را ارائه می‌دهد که با روند‌های فعلی صنعت بازی‌های رایانه‌ای به مرور زمان در حال کم‌رنگ‌تر شدن است – یک عنوان تک نفره AA، خطی و روایت محور که فاقد عناصری مانند جهان آزاد بودن یا حالت چند نفره است.

به این دلیل و بسیاری دلایل دیگر، A Plague Tale: Innocence بازی است که مورد توجه تعداد زیادی بوده و حالا که بازی منتشر شده، مشخص شده است که دلیل خوبی برای این موضوع وجود داشته است. A Plague Tale : Innocence در واقع یک بازی ماجرایی عالی و به یاد ماندنی است.اما آیا این داستان و زمینه‌ای است که شرکت Asobo Studios احتمالاً در آینده به آن بازمی‌گردد. آیا دنباله A Plague: Innocence ساخته خواهد شد؟ اگر جواب خیر است، آیا حداقل بسته الحاقی برای بازی در آینده منتشر خواهد شد تا بازیکنان اندکی بیشتر در فرانسه قرن چهاردهم وقت بگذرانند؟ ظاهراً اینطور نخواهد بود.

طراح داستان بازی سباستین رنارد (Sebastien Renard) در مصاحبه با Star News اینطور گفته است:

عنوان A Plague Tale: Innocence برای توسعه‌دهندگان یک تجربه تمام شده به حساب می‌آید. همه ما خوشحال هستیم که توانسته‌ایم عنوانی را توسعه دهیم که می‌توانیم آن را بسیار دوست داشته باشیم… تمام اعضای تیم بسیار هیجان‌زده/ نگران هستند، چون تنها یک روز با انتشار بازی فاصله داریم. تمام اعضاء وقت زیادی را صرف چک کردن فضای آنلاین می‌کنند تا از اولین بازخوردها باخبر شویم.

با توجه به گفته‌های سباستین رنارد اینطور می‌توان برداشت کرد که حداقل فعلاً شرکت سازنده برنامه‌ای برای توسعه دنباله این بازی ندارد و بسته الحاقی برای آن منتشر نخواهد کرد.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    احمد

    مهمان

    واقعا حیف . بازی بسیار درگیرکننده احساسی و زیباست و خداروشکر جهان باز نیست که افتاده به جون بازیها و زیبایی داستان رو از بین برده . کمپانی های فرانسوی کلا در ساخت بازیهای احساسی و دراماتیک پیشتازن . دمشون گرم

    پاسخ دهید