rainbow-six-siege
یحیی رحیمی

جزئیاتی از فصل دوم سال چهارم Rainbow Six Siege منتشر شد؛ فروش یک میلیارد دلاری!

یحیی رحیمی 27 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
648 بازدید

بازی Rainbow Six Siege آرام آرام در حال حرکت به سمت فصل دوم از سال چهارم خود است. یوبی‌سافت به این منظور تصمیم گرفته است که یک سری جزئیات را از فصل جدید و همچنین آمار و ارقامی از میزان فروش و بازیکنان آن منتشر کند.

هنوز تاریخ شروع فصل دوم بازی Rainbow Six Siege مشخص نیست و تنها یک سری تیزرهای مشخص را دیده ایم. یکی از بزرگ ترین تغییرات این فصل از بازی، ایجاد تغییراتی در زمینه یکی از هیروهای بازی به نام Glaz است. او یک تک تیر انداز خبره است و در آپدیت جدید قادر به دیدن بازیکنان از دود و بمب های دودزا خواهد بود و در نتیجه آزادی عمل بیشتری برای بازیکنان ایجاد خواهد شد.

هر چه که Glaz بیشتر حرکت کند، دشمن را تارتر خواهد دید و در صورت انتخاب این هیرو، باید یک جا بنشینید و به قولی کمپ کنید. دوربین تک تیرانداز او می تواند حریف را از میان دود ببیند و تنها کافی است که یک جا بنشینید و دشمن را به فلاکت بکشانید. بازیکنان نسبت به عدم رعایت تعادل در مورد این هیرو صحبت می کردند و حالا با این تغییرات، امیدواریم که بالانس بازی ثابت شود.

rainbow_six_siege_glaz

همچنین تغییراتی در مورد آینه های مشکی و دو طرفه داخل Rainbow Six Siege نیز انجام گرفته است و حالا هر دو تیم می توانند پشت آن مخفی شوند. یوبی‌سافت همچنین آمار و ارقام فروش این بازی را نیز در جدیدترین گزارش مالی کمپانی منتشر کرده است. یوبی‌سافت گفته است که از زمان انتشار بازی در سال 2015 تا به حال، حدود 1 میلیارد دلار سرمایه عاید این کمپانی شده است و همچنین تعداد بازیکنان Rainbow Six Siege نیز به 45 میلیون نفر رسیده است.

از آوریل 2018 تا به حال نیز تعداد بازیکنان حدود 40 درصد افزایش یافته است و به نظر می رسد که یوبی‌سافت به خوبی انتقادات زیاد پیرامون این بازی را پشت سر گذاشته است و یک عنوان درست و حسابی را ارایه داده است.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.