Rockstar Games Logo
یحیی رحیمی

Rockstar استدیوی هندی Dhruva را با قیمت 7.9 میلیون دلار خریداری کرد

یحیی رحیمی 26 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
823 بازدید

کمپانی Rockstar Games به منظور گسترش کسب و کار خود، استدیو هنری و هندی تبار Dhruva Interactive را که تا به حال در توسعه بازی هایی مانند Forza Horizon 4، بازی Spider-Man مخصوص PS4 و البته Days Gone دست داشته است. رقم این قرارداد نیز 7.9 میلیون دلار اعلام شده است و این می تواند معامله خوبی برای هر دو طرف باشد.

این استدیو قبلا در اختیار کمپانی Starbreeze قرار داشت و اگر یادتان باشد، این کمپانی چند روز پیش گفت که سرمایه کافی برای ادامه در سال جاری را ندارد و احتمالا دلیل فروش آن نیز همین موضوع باشد. به هر حال استدیو Dhruva Interactive بعد از اتمام پروژه های فعلی اش، به طور انحصاری و کامل روی بازی های Rockstar Games کار خواهد کرد.

مدیر بخش هند کمپانی Rockstar در مورد این معامله انجام گرفته گفته است:

اضافه شدن تیم کاری Dhruva به استعدادهای فعلی Rockstar India، ظرفیت کاری ما را گسترش خواهد داد و همچنین تعهد ما به جامعه توسعه محلی بازی را بیشتر از قبل خواهد کرد.

حدود 500 نفر در حال کار روی استدیو Rockstar India در شهر Bangalore هستند و حالا Dhruva حدود 300 نفر دیگر را نیز به این تعداد اضافه خواهد کرد. با جمع و تفریق این اعداد، تنها گسترش کمپانی Rockstar را تصور کنید و این تازه بخش هند این کمپانی است و در چندین کشور دیگر نیز از این استدیوها دارد.

Starbreeze استدیو Dhruva را در سال 2016 خریداری کرد و در گزارش مالی این هفته اش بود که فهمیدیم، کمبود منابع مالی در این کمپانی زیاد است و ممکن است حتی ورشکسته شود، به همین دلیل فروش چنین استدیوهایی عاقلانه به نظر می رسد و Rockstar هم به خوبی از فرصت پیش آمده استفاده کرده است و حتی به Activision اجازه نداده که به چنین کاری فکر کند!

Dhruva Interactive اولین استدیوی بازی کشور هند است و باید دید که چه کمکی به Rockstar خواهد کرد. نظر شما چیست؟

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.