ubisoftlogo
یحیی رحیمی

یوبی‌سافت خبر از عرضه سه بازی درجه 1 و معرفی نشده تا پایان مارس 2020 داد

یحیی رحیمی 26 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
681 بازدید

یوبی‌سافت دیشب از سود و زیان سال مالی گذشته پرده برداشت و در این میان اطلاعات جالبی را از زبان این کمپانی خوش نام فرانسوی شنیدیم. به نظر می رسد که این پابلیشر بزرگ در وضعیت خوبی به سر می برد و در سال گذشته بالغ بر 100 میلیون کاربر آنلاین و فعال داشته است. همچنین یوبی‌سافت در حال آماده سازی برای معرفی بازی های بزرگ است و می خواهد تا پایان سال بعدی، سه بازی بزرگ و درجه AAA را به بازارها عرضه کند.

این کمپانی اخیرا بازی Ghost Recon Breakpoint را معرفی کرده است و این آخرین نسخه از این فرانچایز جذاب است. بر اساس جدولی که توسط یوبی‌سافت منتشر شده است، به نظر می رسد که این تنها بازی بزرگ این کمپانی برای عرضه در سال جاری نیست و برنامه های دیگری ریخته شده است. سه بازی معرفی نشده و درجه اول در جدول زیر وجود دارند و قرار است که تا پایان سال مالی عرضه شوند.

Ubisoft-FY-Results

سال مالی این کمپانی از ماه ژانویه شروع می شود و در مارس سال آینده پایان می یابد و بنابر این تا پایان ماه مارس 2020، حتما هر سه این بازی ها عرضه شده اند. قرار است که امسال شاهد نسخه جدیدی از بازی Assassin’s Creed نباشیم و از آنجا که این بازی تنها در فصل تعطیلات منتشر می شود، بعید است یکی از این سه بازی باشد. شایعات زیادی پیرامون برگشت فرانچایز Splinter Cell وجود دارد و هنوز دلیل محکمی برای دل بستن به این نوع شایعات نداریم.

البته از زمان عرضه بازی Far Cry New Dawn نیز چیزی از سری Far Cry نشنیده ایم و ممکن است که یکی از این سه بازی نیز نسخه ششم Far Cry باشد. کمتر از یک ماه تا شروع کنفرانس E3 2019 مانده است و قطعا آنجا اطلاعات بیشتری را دریافت خواهیم کرد. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.