دسته‌بندی جدید Twitch با محوریت حیوانات
محمد صادق شجاعی

استریم حیوانات به دسته‌بندی جدید شبکه Twitch اضافه شد

محمد صادق شجاعی 12 آبان 1400 بدون دیدگاه
154 بازدید

سرویس Twitch دارای استریم‌های متنوع و مختلفی با محوریت سرگرمی‌هایی از جمله بازی‌های ویدیویی است. اما یکی از بخش‌های عجیب و غریب این سرویس، استریم‌های مبتنی بر حیوانات است. به این واسطه علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به توییچ، استریم‌هایی از حیوانات خزدار تا ماهی‌های فوق‌العاده را تماشا کنید. با وجود مخاطبین متعدد این استریم‌ها، تا‌کنون دسته‌بندی خاصی برای آن‌ها وجود نداشت. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، سرویس توییچ با راه‌اندازی دسته‌بندی جدیدی به نام Animals, Aquariums, and Zoos (حیوانات، آکواریوم‌ها و باغ‌وحش‌ها) در جهت ساماندهی استریم‌های حیوانات، حرکت کرده است.

با شروع هفته حیوانات، در پستی در بلاگ این سرویس اعلام شد که دسته‌بندی جدید Twitch برای تمامی محتواهای مبتنی بر حیوانات ایجاد شده است. بر این اساس، اگر علاقه دارید محتوا‌های آموزشی با محوریت ماهی‌ها را تماشا کنید یا هدف شما مشاهده خواب چند ساعته یک گربه است، می‌توانید به دسته Animals, Aquariums, and Zoos مراجعه کنید. در پست مربوط به ایجاد دسته حیوانات چنین آمده است:

در گذشته، استریم‌های حیوانات در دسته‌های مختلفی از جمله ASMR ،Travel & Outdoors ،Just Chatting، Science & Technology ،Music and Pools و Hot Tubs & Beaches قرار می‌گرفتند. اما اکنون زمان آن فرا رسیده که به دوست‌داران حیوانات و افرادی که از مشاهده آن‌ها لذت می‌برند، فضای مناسبی ارائه دهیم.

دسته‌بندی جدید Twitch با محوریت حیوانات

همکاری Twitch با مراکز نگهداری حیوانات در قالب دسته‌بندی جدید

در ادامه پست Twitch آمده است که این سرویس مستقیما با باغ‌وحش‌ها، آکواریوم‌ها و سایر سازمان‌های غیر‌انتفاعی حیوانات همکاری خواهد کرد. هدف از این امر، جذب مخاطبین و فراهم کردن پلتفرم مناسب برای فعالیت مراکز مذکور است که در شرایط کنونی به دلیل پاندمی کرونا تعطیل شده‌ و امکان حضور فیزیکی در آن‌ها وجود ندارد. برخی از موسسات و مراکز نگهداری از حیوانات به شکل بی‌سابقه‌ای به استریم و پخش آنلاین روی آورده‌اند. به همین دلیل اگر روز خسته‌کننده‌ای دارید، می‌توانید به کانال آکواریوم خلیج مونته‌ری مراجعه کرده و از مشاهده ویدیو‌های آن لذت ببرید.

در پست معرفی دسته Animals, Aquariums, and Zoos، تعدادی از کانال‌های مشهور معرفی شده که در قالب آن‌ها می‌توانید از مشاهده حیوانات مختلف لذت ببرید. به کمک این کانال‌ها تجربه متفاوتی از تعامل با حیوانات در اختیار شما قرار خواهد گرفت. برای مثال می‌توانید به اردک‌ها غذا بدهید یا رنگ چراغ‌های محفظه لاک‌پشت‌ها را عوض کنید.

نظر شما در مورد دسته‌بندی جدید Twitch چیست؟ آیا از این دست محتوا‌ها و استریم‌ها استقبال می‌کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: PC Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.