Red Dead Online
یحیی رحیمی

Red Dead Online با آپدیت بزرگی از حالت Beta خارج شد

یحیی رحیمی 26 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
850 بازدید

از زمان انتشار بازی 2 Red Dead Redemption در اواخر سال گذشته، بخش آنلاین آن به نام Red Dead Online به‌آرامی رشد کرده است و مراحل و فعالیت‌های خوبی را برای بازیکنان علاقه‌مند به غرب وحشی ارائه داده است. حالا زمان برای شروع فصل جدیدی در Red Dead Online فرارسیدهاست و از امروز دیگر اسم Beta از کنار آن برداشته‌شده است و محتواهای جدیدی نیز برای بازیکنان جدید در نظر گرفته‌شده است.

کمپانی Rockstar Games امروز اعلام کرده است که آپدیت جدید بازی Red Dead Online حالا روی کنسول‌های PS4 و Xbox One در دسترس است و این آپدیت هزاران ویژگی و محتوای جدید را به بازی اضافه می‌کند. علاوه بر این‌ها، بازی از حالت بتا نیز خارج‌شده است و Rockstar نیز گفته است که آینده روشنی را برای این بازی در نظر گرفته است و قرار است در ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری را در اختیار ما بگذارد.

یکی از بزرگ‌ترین تغییرات Red Dead Online، اضافه شدن مراحل Co-Op در بخش A Land of Opportunities است که داستان شخصیت Jessica LeClerk را بهبود می‌بخشد و می‌توانید دونفری این مرحله را به پایان برسانید. همچنین مراحل Free Roam جدیدی نیز در نظر گرفته‌شده‌اند که فعالیت‌های متعدد و وظایف زیادی را در دنیای جهان باز آن اضافه می‌کند. همچنین رقابت‌های ماهی گیری، شکار پرندگان و چیدن گیاه نیز اضافه‌شده‌اند.

این آپدیت به بازیکنان اجازه می‌دهد تا در چندین شهر از بازی به انجام پوکر بپردازند و می‌توانید در بازی‌های عمومی شرکت کنید یا اینکه تک‌به‌تک بازی کنید. علاوه بر آن سیستم جدیدی برای نحوه ارتباط و کنش با دنیای بیرون نیز در آپدیت جدید Red Dead Online اضافه‌شده است و بازیکنان می‌توانند تصمیم بگیرند که شخصیت آن‌ها هجومی باشد یا دفاعی. بازیکنان هجومی در هر جدالی که ببیند شرکت می‌کنند و بازیکنان دفاعی نیز بیشتر به گشت‌وگذار می‌پردازند.

Rockstar همچنین گفته است که این آپدیت جدید، تغییرات زیادی را در Red Dead Online ایجاد می‌کند و قرار است در هفته‌ها و ماه‌های آینده آن‌ها را ببینیم. آیتم‌های مختلفی مانند لباس و مودهای گیم پلی نیز اواخر این ماه منتشر خواهند شد. همچنین آپدیت‌های تابستان نیز به بازیکنان اجازه می‌دهد تا در قالب نقش‌های مختلفی بازی کنند و مثلاً می‌توانید یک جایزه‌بگیر باشید یا یک معامله چی.

Red Dead Redemption 2 در حال حاضر برای کنسول‌های PS4 و Xbox One در دسترس است و Red Dead Online نیز به‌عنوان یک بخش رایگان و جداگانه برای بازیکنان در نظر گرفته‌شده است. می‌توانید چندین اسکرین شات از این آپدیت را مشاهده کنید.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.