WoW-Classic
یحیی رحیمی

تاریخ انتشار بازی World of Warcraft Classic مشخص شد

یحیی رحیمی 25 اردیبهشت 1398 1 دیدگاه
1,090 بازدید

مدتی است که کمپانی Blizzard در حال بازسازی بازی قدیمی World of Warcraft Classic است و می خواهد طرفداران قدیمی را دوباره سمت خود بکشد. این پابلیشر بزرگ امروز تاریخ عرضه رسمی این بازی را اعلام کرده است و قرار است که روز 27 اوت میلادی شاهد انتشار آن باشیم.

این تاریخ به صورت رسمی در وب سایت اصلی بازی اعلام شده است و بر این اساس World of Warcraft Classic در تاریخ 5 شهریور امسال برای رایانه های شخصی عرضه خواهد شد. این بازی ابتدا در مراسم BlizzCon 2017 معرفی شد و طرفداران از آن زمان تا به حال منتظر تاریخ عرضه بازی هستند و خبر امروز، مطمئنا بسیاری از آن‌ها را خوشحال خواهد کرد.

خوشبختانه اگر حوصله این را ندارید که تا پنجم شهریور صبر کنید و می خواهید زودتر از اینها به بازی دست پیدا کنید، می توانید نسخه بتای آن را از امروز پانزدهم مه تجربه کنید. البته این نسخه از World of Warcraft Classic تنها در اختیار محدودی از بازیکنان قرار خواهد گرفت و این خود بلیزارد است که این افراد را انتخاب خواهد کرد. برای شرکت در نسخه بتا، باید به قسمت مدیریت حساب روید و از آنجا گزینه WoW Classic beta را انتخاب کنید.

اگر نتوانید در این نسخه بتا شرکت کنید، شانس بیشتری برای این کار دارید و نگران این نباشید و قطعا فرصت های بیشتری را به دست خواهید آورد. بلیزارد گفته است افرادی که در این نسخه بتا شرکت خواهند کرد، توسط یک سری کیفیت ها کنترل خواهند شد. برای نمونه، این بازیکنان چقدر تا به حال در بازی World of Warcraft آنلاین بوده ند و یا اینکه عضویتی فعال داشته باشند.

بلیزارد در آخر گفته است که از سیزدهم اوت میلادی، می توانید شخصیت خود را بسازید و هنوز این قابلیت فعال نیست. World of Warcraft Classic قطعا یکی از بزرگ ترین بازی های سال 2019 کمپانی بلیزارد است و با اینکه قدیمی است اما طرفداران خود را خواهد داشت.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    abdi

    مهمان

    سلام. احتمالن رایگان نیست که؟

    پاسخ دهید