Rage 2
دانلود بازی Rage 2 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Rage 2 برای PC

پارسی گیم 5 مرداد 1398 387 دیدگاه
86,126 بازدید

دانلود بازی Rage 2 برای کامپیوتر

آپدیت بازی Rage 2 اضافه شد

نمی‌شود واژه آخرالزمان بیان شود و به‌یک‌باره فکر نظم و قانون را به ذهن آورد، هر چه می‌شود در کوچه‌پس‌کوچه‌های ذهن به آن رسید، یک هرج‌ومرج بی‌وقفه و بی‌رحم است که هر چه باقی‌مانده است را با سرعتی عجیب به چنگال نابودی می‌کشاند. سری بازی Rage شروع طوفانی در این مورد داشت و نشان داد که می‌توان گیم پلی را برای رسیدن به هیجانی خالص سرعت بخشید. این بار Avalanche Software که متخصص بازی‌های جهان باز است و همچنین استدیو id Software که سلطان شوترهای اول‌شخص است دست‌به‌دست هم داده‌اند و با Rage 2 برگشته‌اند. به دنیای از خشونت و هرج‌ومرج وارد شوید و کارناوالی از کشت و کشتار به راه بیندازید و هر چه دستتان می‌رسد را تنها با اشاره دست نابود کنید. آخرالزمان اینک اینجاست!

یک سیارک بی‌همه‌چیز به زمین دوست‌داشتنی ما خورده است و 80 درصد از انسان‌های بامحبت آن را به بهشت فرستاده است! حالا آمار انسان‌ها در سراشیبی سقوط قرارگرفته است و تازه وقتی دنیای دوروبرمان نابودشده است، یاد این افتاده‌ایم که چقدر مزه خون انسان‌ها خوب است و بگذارید حسابی به‌حساب آن‌ها برسیم! گروهی تشنه خون با ماشین‌های خفن در حال گشت زنی هستند و می‌خواهند با هر راهی که باشد رهبر این دنیا شوند و بالاخره تنها خودشان زنده بمانند. در این‌سو Walker آخرین بازمانده جنگجویان و تهدیدی برای این کله خراب‌هاست و وقتی‌که خانه‌اش نیز توسط آن‌ها به درک واصل می‌شود، تازه می‌فهمد که خشونت قانون شماره یک این دنیاست و انگار چنین آدم‌هایی محبت سرشان نمی‌شود و زبانشان این تفنگ خوش‌رنگ و دوست‌داشتنی و چند گلوله در مغزشان است.

راهنمای قدم به قدم بازی Rage 2

راهنمای قدم به قدم بازی Rage 2

بازی Rage 2 توسط استدیو Bethesda Softworks ساخته‌شده است. در این مطلب با راهنمای قدم به قدم و ویدیویی تمام مراحل بازی Rage 2 با کیفیت بالا و حجم مناسب با ما همراه باشید.

راهنمای قدم به قدم بازی Rage 2

او خودرویی عجیب برای خود دست‌وپا می‌کند و با چشمانی گریان و تشنه انتقام، دست‌به‌کار بزرگی می‌زند و این بار رگ دیوانگی‌اش بالا زده و کسی جلودارش نیست. باید با هر آنچه در دست دارید به جنگ گروه‌های دیوانه بشتابید و تک‌تک آن‌ها را به جمع اسکلت‌های پیرامونشان اضافه کنید. گیم پلی بازی به حدی سرعتی است که باور نمی‌کنید چطور در حال پرواز با ماشین خود، یک تریلی بنزین را منفجر کرده‌اید و در آخر نفس‌زنان خدا را شکر خواهید کرد که هنوز زنده هستید. محیط Rage 2 سرشار از المان‌های غنی و داستان‌های عمیق است و هر جا را نگاه کنید، سوسویی از دنیای قدیمی و صلح را مشاهده می‌کنید.

Rage 2 تمام در مورد خشونت است و به شما یاد خواهد داد که برای زنده ماندن باید دست به هر کاری بزنید و ترحم دیگر واژه‌ای احساسی و متعلق به بزدل‌هاست. در طول بازی مأموریت‌های جذابی پیش روی شما قرار می‌گیرد و تمرکز زیادی روی گان پلی و تیراندازی صورت گرفته است و به‌طورقطع احساس خوبی هنگام ترکاندن یک ماشین تادندان‌مسلح خواهید داشت. تنها انسان نیست که جلوی راه شماست و هیولاهای عجیب‌وغریبی سد راه هستند. بازی‌های کمی پیدا می‌شوند که بتوانند تیراندازی داخل ماشین را به این دقت و جذابیت طراحی کنند و مواظب خودتان باشید که آدرنالین بیشتر از حد خود به رگ‌های شما تزریق نشود.

فیلم هالیوودی Mad Max دنیای عجیبی را به تصویر کشیده بود و شاید Rage 2 ادامه خوبی برای آن باشد و در بسیاری از نقاط به همان المان‌های فیلم وابسته باشد. تیراندازی در این بازی غافلگیرکننده است و با یکی از سلاطین اکشن اول‌شخص روبه‌رو هستید. دیگر نیاز به زیاده‌گویی نیست و کافی است که استارت ماشین را بزنید و تفنگ دوست‌داشتنی‌تان را روی سر دشمن نشانه بگیرید و شروع به کارناوالی از خشونت و خون و مرگ کنید. Rage 2 روح تازه‌ای در قالب خسته شما خواهد دمید.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Win7, 8.1, or 10 (64-Bit versions)
Processor: Intel Core i5-3570 or AMD Ryzen 3 1300X
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 780 3GB or AMD R9 280 3GB
Storage: 50 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Win7, 8.1, or 10 (64-Bit versions)
Processor: Intel Core i7-4770 or AMD Ryzen 5 1600X
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 1070 8GB or AMD Vega 56 8GB
Storage: 50 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Rage 2 is a first-person shooter. Players assume control of a ranger named Walker, who is free to explore the game’s apocalyptic fiction open world. Players are given control over some of Walker’s attributes, such as their gender, skills, or attire. Walker is able to wield various firearms and tools to fight against enemies, including returning weapons such as the wingstick. Players can develop Walker’s skills with Nanotrite-based powers. Through a mode called Overdrive, Walker’s guns do more damage, enemies drop more energy and they get healed constantly — providing players with an aggressive way to mow down enemies. Nanotrites from the first game, which act as special powers and ability boosts, can also be used to increase combat efficiency. The game also features vehicular combat, including trucks, buggies and gyrocopters, with the player being able to drive any vehicle in the game’s world.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 31.3 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.5 از میانگین رای 33 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 387 دیدگاه
  • Avatar

    neman

    مهمان

    سلام من نسخه fitgirl بازی رو دان کردم … نیازه ک اپدیت هارو هم نصب کنم ؟

    پاسخ دهید
    • Avatar

      علیرضا در پاسخ به neman

      مهمان

      خیر

  • Avatar

    ابوالفضل

    مهمان

    اقا این بازی یه مشکلی داره من کم بازی نصب نکردم ولی این یکم خاصه دقیق بگید باید چیکار کنیم
    اگه hot fix اول نصب نشه نمیزاره 2 تا اپدیت که داره رو نصب کنید من ابتدا hotfix نصب کردم و بعدش اون 2 تا اپدیت بعدم کرک کردم ولی باز استارت کردم وارد نمیشه

    پاسخ دهید
  • Avatar

    عباس فدایی

    مهمان

    سلام ببخشید حداقل سیستم که نوشتین منظور با چه
    گرافیکی اجرا میشه

    پاسخ دهید
  • Avatar

    جبار

    مهمان

    سلام من بازی رو نصب کردم ولی موقعی که میزنم رو ایکون بازی که اچرا بشعه هیچ اتفاقینمی افته چی کارکنم؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    رضا دارک

    مهمان

    سلام وقت بخیر
    من نسخه کدکس رو دانلود کردم عزیز الان اپدیت 1 رو دانلود کنم یا اپدیت 2 رو ؟چون پیشنهادی خودتون زدین 1 رو دانلود کنین پیشنهادی در صورتی که به نظرم 2 باید جدید تر باشه =ممنون میشم پاسخ بدید
    با تشکر فراوان و تشکر و یه خسته نباشید خدمت شما تیم خوبتون و قدردانی بابات سایت بسیار بسیاز خوبتون خسته نباشید واقعا

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به رضا دارک

      پشتیبانی

      اول یک و سپس دو رو نصب کنید

  • Avatar

    mahdi khaleghi

    مهمان

    با سلام میخواستم ببینم بازی rage 2 برای سیستم من روی چه کیفیتی اجرا میشه cpu cori 3 9100 f graphic gtx 1060 6 gig ram 8 gig

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به mahdi khaleghi

      پشتیبانی

      سلام
      با کیفیت خوبی اجرا میشه

  • Avatar

    Mobin

    مهمان

    سلام . من بازی رو دانلود کردم کرک کردم و بعد آپدیت هارو ب ترتیب نصب کردم و بعد میخوام اجرا کنم میره داخل استیم میگه باید بخری بازی رو ، چه آنلاین باشم چه آفلاین آنتی ویروسم هم خاموش بود و بعدش خواستم امتحان کنم اول آپدیت هارو بریزم بعدش کرک کنم اما نشد تا کرک نکنی نمیزاره آپدیت کنی چیکار کنم؟
    ممنون از سایتتون تاحالا بازی دانلود نکرده بودم ازینجا نشه…

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Mobin

      پشتیبانی

      ابتدا آپدیت ها رو به ترتیب نصب کنید
      سپس بازی رو کرک کنید

  • Avatar

    یوسف اسماعیلی

    مهمان

    سلام روی ویندوز 11 میاره

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به یوسف اسماعیلی

      پشتیبانی

      سلام
      بله

  • Avatar

    محمدمهدی

    مهمان

    سلام وقت بخیر رو سیستم من میاد i5 3570-8gb ram-R5 350x 2gb

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به محمدمهدی

      پشتیبانی

      سلام
      بله

  • Avatar

    رادمهر

    مهمان

    سلام همه DLC ها رو داره

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 387 دیدگاه