پیش‌فرض سایت

توسعه‌دهنده WWE 2K19 به دنبال خلق یک بازی جدید در سبک کشتی است

پیش‌فرض سایت 25 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
1,025 بازدید

هر ساله توسعه‌دهنده ژاپنی Yuke با همکاری Visual Concepts و 2K Sports به دنبال خلق بازی‌های WWE 2K جدید است. شرکت Yuke ظاهراً به دلیل جلوگیری از رکود و کسادی بازی WWE 2K19 تصمیم‌ گرفته است که یک IP دیگر در سبک کشتی خلق کند تا با سری بازی‌های کشتی فعلی آن‌ها رقابت داخلی به وجود آورد.

اگرچه ممکن است کمی عجیب به نظر برسد که Yuke می‌خواهد با خودشان رقابت کند، ولی معاون اجرایی ارشد این شرکت اعلام کرده است که سری بازی‌های WWE 2K از فقدان رقابت رنج می‌برد. «من فکر می‌کنم که فضای بدون رقابت فضای سالمی نیست. زمانی که در فضای کشتی رقیب داشتیم، ما مصمم بودیم تا بازنده نباشیم و این به منزله انگیزه بزرگی برای خلق یک بازی عالی بود. اما حالا، با توجه به شرایط موجود، بازیکنان هر زمان که بازی را منتشر می‌کنیم، انتظار یک چیز جدید را دارند و ما احساس می‌کنیم به آنچه که واقعاً می‌خواستیم، دست نیافته‌ایم.»

این پروژه از اهمیت زیادی برای ما برخوردار است و حتی تبدیل به بخشی از زندگی کارکنان ما شده است. ما سابقه زیادی در ساخت این بازی‌ها داریم و هنوز هم ارتباط خوبی با 2K داریم. WWE هرگز به ما اجازه نخواهد داد که ساخت این بازی‌ها را متوقف کنیم! پروژه جدید ما یک رقابت داخلی برای WWE خواهد بود.

این بازی کشتی جدید ظاهراً در مراحل ابتدایی توسعه قرار دارد و جهت آتی آن هنوز دقیقاً مشخص نیست. هیرومی فوروتا (Hiromi Furuta) می‌گوید ما به دنبال پول یا ترند شدن نیستیم. ما در جهتی حرکت خواهیم کرد که از همه جالب‌تر باشد. تا زمانی که رهبر پروژه اشتیاق کافی داشته باشد، مطمئن هستم که به اهداف خود دست خواهیم یافت. برای پروژه جدید خود از افراد با تجربه و خلاق زیادی استفاده می‌کنیم، پس قطعاً با یک بازی عالی طرف خواهیم بود.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.