Rage 2
یحیی رحیمی

نمرات و بررسی های اولیه Rage 2 منتشر شد: آیا تنها خشونت کافی است؟

یحیی رحیمی 24 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
1,304 بازدید

سالهاست که درخواست یک ادامه برای بازی Rage می شود و حالا بعد از 8 سال، بالاخره شاهد انتشار بازی Rage 2 هستیم. این بازی کمی پروژه ای عجیب است و دنیای جهان باز آن توسط استدیو Avalanche Studios ساخته شده است که همه آن را با توسعه بازی Just Cause می شناسند. بخش تیراندازی و گیم پلی نیز توسط  استدیو id Software ساخته شده و یک همکاری خوب را شاهد هستیم که به خوبی جواب داده است.

Rage 2 نسبت به نسخه های قبل به سمت و سوی فانتزی پیش رفته است و ضعف هایی در این مورد دارد. با ما باشید تا کمی از نظرات وب سایت های بزرگ بازی و همچنین نمرات کلی آن آگاه شویم.

Rage 2

Gamespot: نمره 6 از 10

Rage 2 هنگام رسیدن به صحنه های مبارزه و خشونت، انگار بهترین بازی دنیاست اما در ایجاد سناریوی مناسب در مبارزه ضعف دارد. دنیای جهان باز آن قابل قبول است و حس خوبی را منتقل می کد اما بخش ناامید کننده آن زمانی است می فهمید فعالیت های داخل بازی سطح پایین و ابتدایی است و آن‌هایی که به درد می خورند نیز قبل از اینکه بفهمید به پایان رسیده اند.

GameInformer: نمره 7 از 10

خط اصلی داستان حدود 8 تا 10 ساعت طول می کشد و محتوای جانبی زیادی برای آن در نظر گرفته شده است و بعد از مدتی کارهای جانبی خسته کننده و یکسان به نظر می رسند. Rage 2 یک بازی بی احساس و کلیشه ای است و تنها نقطه مثبت آن گان پلی فوق العاده و نبردهای بی پایان آن است که بعضی اوقات حس یک کارناوال خشونت را منتقل می کند.

GamesRadar: نمره 3 از 5

شانس این وجود داشت که Rage 2 یک بسته کامل تر هنگام انتشار باشد زیرا که سلاح های فوق العاده و اکشن بی نظیری دارد اما متاسفانه نسخه دوم بازی اصلا نظر من را به خودش جلب نکرد. دنیای آن انگار خالی است و قرار است با محتواهای بعدی پر شود. کسی که آن را در هنگام عرضه می خرد، انتظار دارد که محتوایی کامل را دریافت کند اما اصلا به این شکل نیست. باید دید که نقشه راه آپدیت های مشخص شده بازی تا چه حدی می تواند محتوای کافی به آن تزریق کند.

Rage 2

 

 

rage 2 meta

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.