Gears-5
یحیی رحیمی

کاور اصلی و تاریخ انتشار بازی Gears 5 لو رفت

یحیی رحیمی 24 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
583 بازدید

از زمانی که آخرین بار در مورد بازی Gears 5 شنیدیم، زمان زیادی سپری شده است. این بازی از انحصاری های Xbox One است و در حال ساخت با همکاری استدیو The Coalition و Xbox Game Studios است. اگر چه سکوت پیرامون این بازی به نظر پایان یافته است و امروز اطلاعات جالبی را در مورد این بازی دریافت کرده ایم.

وب سایت Generation Xbox به اطلاعاتی دست یافته است و موفق به پیداکردن کاور احتمالی بازی Gears 5 شده است. وب سایت تایوانی رده بندی بازی ها این عکس را منتشر کرده است و قبلا هیچ چیز شبیه آن دیده نشده است. در کار می توان شخصبت های Kait Diaz به همراه Marcus Fenix و Locust Queen Myrrah را دید که انتظار می رفت آن‌ها مرده باشند.

این تصویر واقعی به نظر می رسد اما از آنجا که کیفیت آن چندان مناسب نیست، نمی توان زیاد به آن اعتماد کرد. همچنین شخصیت Myrrah نیست کمی عجیب و غریب به نظر می رسد. این تصویر قطعا می تواند واقعی باشد اما فعلا نمی توان احتمال 100 درصدی داد. این وب سایت تاریخ انتشار Gears 5 را نیز مشخص کرده است و بر این اساس روز 10 سپتامبر، شاهد عرضه آن خواهیم بود.

Gears-5-Potential-Box-Art

اگر به دهم سپتامبر نگاه بیندازیم، می توانیم به روز سه شنبه برسیم که معمولا تمام بازی های بزرگ نیز در همین روز منتشر می شوند. مایکروسافت قبلا گفته بود که Gears 5 را قطعا قبل از پایان سال میلادی عرضه خواهد کرد و فعلا تاریخ 10 سپتامبر را با کمی شک و تردید قبول کنید. این وبسایت تایوانی نیز تمام اطلاعات بازی را پاک کرده است و از روی آن نمی توان چیزی فهمید. می توانید تصویر منتشر شده را مشاهده کنید و نظر خود را با ما بگویید.

قرار است اطلاعات بیشتری از این بازی در طول کنفرانس E3 2019 منتشر شود.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.