the-last-of-us-part-2-image
یحیی رحیمی

استدیو سازنده The Last of Us 2 به دنبال توسعه دهندگان جدیدی برای اتمام بازی است

یحیی رحیمی 23 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
696 بازدید

توسعه بازی The Last of Us Part 2 مدت هاست که در حال انجام است و به نظر می رسد که نسبت به قبل، سرعت بیشتری گرفته است. همین چند هفته پیش بود که استدیو NauhgtyDog از پایان فیلم برداری تمام صحنه های بازی خبر داد و به نظر، توسعه بازی در مراحل پایانی خود است و حداقل بر اساس توییت جدید دستیار کارگردان، این موضوع را می شود تایید کرد.

Anthony Newman در توییت جدید خود گفته است که استدیو بازی The Last of Us Part 2 به دنبال توسعه دهندگان جدیدی است. استدیو NaughtyDog احتیاج به یک طراح انیمیشن سینمایی، طراح انیمیشن حمله، طراح میزان نور، برنامه نویس گیم پلی، برنامه نویس سرورهای چند نفره، طراح مراحل و محیط بازی و طراح داستان نیاز دارد. در توییت Newman گفته شده است که آن‌ها به دنبال توسعه دهندگانی هستند تا توسعه بازی را به پایان برسانند!

از روی مشاغل مورد نیاز، چیزی نمی توان فهمید اما به نظر می رسد که مراحل پایه طراحی و توسعه بازی به پایان رسیده است و The Last of Us Part 2 در حالت پولیش و نهایی باشد و این توسعه دهندگان باید به اتمام و نهایی کردن بازی کمک کنند. البته ممکن است که این افراد برای کار روی پروژه دیگری به کار گرفته شوند و به نهایی کردن The Last of Us Part 2 نیز کمک کنند.

The Last of Us 2 Dev

اینها تماما گمانه زنی است و تا زمانی که تاریخ انتشار The Last of Us Part 2 توسط خود سونی اعلام نشود، هیچ چیز نمی توان گفت. شایعات تماما به انتشار بازی در سال 2019 اشاره دارند و همچنین گزارش هایی نیز وجود دارد که سونی و NaughtDog نیز خبرهایی در مورد The Last of Us Part 2 را قبل از مراسم E3 2019 منتشر خواهند کرد باید صبر کرد و دید که چه اتفاقی خواهد افتاد.

نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.