Monster Hunter World
یحیی رحیمی

Monster Hunter World به مدت محدودی برای PS4 رایگان شد

یحیی رحیمی 22 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
1,273 بازدید

سال پیش بود که بازی Monster Hunter World به قفسه های فروشگاه ها راه یافت و سود بسیار خوبی را عاید کمپانی Capcom کرد. این بازی طرفداران زیادی پیدا کرده است و اگر تا به حال موفق به تجربه این بازی نشده اید، باید بگوییم که فرصت خوب برای شما پیش آمده است و می توان آن را به مدت محدودی و تا روز 20 مه میلادی به رایگان از فروشگاه PlayStation دریافت کنید.

این کار به میمنت معرفی DLC جدید این بازی به نام Monster Hunter World: Iceborne است. از امروز تا بیستم مه می توانید به تجربه نسخه کامل این بازی بپردازید و تقریبا تمام داستان آن را تجربه کنید و حتی شخصیت خود را ارتقا دهید. قابلیت آنلاین نیز فعال است و همه اینها به صورت رایگان در دسترس کاربران PS4 خواهد بود.

مهم ترین مساله این است که بعد از 20 مه میلادی، این بازی از کتابخانه بازی های شما حذف خواهد شد و باید آن را خریداری کنید. این کار تنها به منظور کشاندن بازیکنان بیشتر به سمت بازی و البته جذب مشتری بیشتر برای بسته الحاقی بازی است.

Monster Hunter World آخرین نسخه از سری شکارچی هیولاست و این بازی تماما به گیم پلی هیجانی اش وابسته است و باید با هیولاهای مختلفی بجنگید و از آن‌ها یادگاری هایی جمع آوری کنید. تمام این بازی خلاصه می شود در جنگ و جنگ و همین هیجان بسیار بالایی دارد و تجربه آن واقعا به یاد ماندنی است. اگر تا به حال Monster Hunter World را تجربه نکرده اید، حالا فرصت خوبی است.

البته اگر از کاربران کنسول PS4 نیز نیستید، نگران نباشید که این بازی برای اعضای سرویس Xbox Game Pass به صورت مجانی در دسترس است و تنها لازم است که اشتراک این سرویس آنلاین مایکروسافت را داشته باشید. گفتنی است که Monster Hunter: Iceborne نیز در تاریخ 6 سپتامبر برای کنسول ها منتشر خواهد شد و نسخه PC آن نیز اواسط زمستان در دسترس این کاربران قرار خواهد گرفت.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.