Apex-Legends
یحیی رحیمی

هم تیمی هایی که در Apex Legends بد بازی کنند مشمول جریمه خواهند شد

یحیی رحیمی 22 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
688 بازدید

برای استدیو Respawn Entertainment بازی Apex Legends مساله مرگ و زندگی است و این استدیو تمام تلاشش را برای زنده نگه داشتن آن کرده است. چه 800 هزار هکر و متقلبی باشند که تا به حال بن شده اند، یا افرادی که عمدا زود بازی را ترک می کنند. حالا در آپدیت جدید قرار است به گروه دیگری از بازیکنان پرداخته شود و همه این افراد را به خوبی با اسم نوب می شناسند!

این بازیکنان به طور کلی از هم تیمی های خود برای زنده ماندن در بازی استفاده می کنند و اگر به صورت تکی پیش بروند، در عرض چند دقیقه به صفحه اصلی بازی برخواهند گشت. در نتیجه این، سطح آن‌ها زودتر بالا می رود و این در حالی است که کیفیت آن‌ها به اندازه امتیازی که دریافت می کنند نیست. بر اساس آپدیت جدید بازی Apex Legends، افرادی که هیچ کمکی به هم تیمی های خود نمی کنند، جریمه خواهند شد.

در اوایل تنها حساب آن‌ها به مدت مشخصی بسته خواهد شد اما اگر رفتار خود را اصلاح نکنند و یک تیم پلیر خوب نباشند، در وهله های بعدی به طور کلی از بازی بن می شوند. مدت زیادی است که بازیکنان به این مشکل اشاره می کنند و برخورد با چنین افرادی را آزاردهنده خوانده اند. به هر حال استدیو Respawn می خواهد هشداری در زمینه پلی استایل بازیکنان بدهد و قبل از اینکه حسابتان بسته شود، تغییر روبه دهید.

همچنین تغییراتی در زمینه شخصیت ها و صدا نیز در این آپدیت جدید انجام گرفته است و یک سری بهبودها را نیز شاهد هستیم. از زمانی که Apex Legends منتشر شده است، استدیو تمرکز عجیبی روی جامعه کاربری آن داشته است. این استدیو حالا به طور جدی روی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order کار می کند و معلوم است که سر آن‌ها بسیار شلوغ است.

Apex Legends در حال حاضر به صورت رایگان در دسترس کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی است. قرار است قبل از E3 2019 اطلاعات بیشتری از این بازی را دریافت کنیم. نظر شما در مورد این بازیکنان چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.