rage-2
یحیی رحیمی

نقشه راه آپدیت های بعد از انتشار Rage 2 منتشر شد

یحیی رحیمی 22 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
1,588 بازدید

Rage 2 هنوز به قفسه های فروشگاه ها راه پیدا نکرده است اما کمپانی Bethesda از همین امروز شروع به انتشار جزئیات کامل آپدیت های آن کرده است و از نقشه راه محتوای بعد از انتشار آن رونمایی کرده است. فصول جذابی در انتظار بازیکنان است و حتما نگاهی به این آپدیت ها داشته باشید.

نسخه روز اول بازی Rage 2 به اندازه کافی سرگرم کننده است و محتوای کافی در اختیار کاربر قرار می دهد اما Avalanche Studios می خواهد سنگ تمام بگذارد و تجارب جدیدتری را به مخاطبان ارایه دهد. این استدیو از همین ماه شروع به عرضه آپدیت های بعد از انتشار و بسته های الحاقی جدید خواهد کرد.

اولین هفته بعد از انتشار Rage 2 می توان به چالش های اضافی و طرح های جدید برای سلاح ها دست پیدا کرد و همچنین یک رویداد جهانی نیز قبل از پایان ماه مه، در اختیار بازیکنان قرار می گیرد. در ماه ژوئن، آپدیت هایی که برای بازی منتشر خواهند شد، بسیار ساده و کاربردی خواهند بود. آیتم هایی مانند چالش های جدید و طرح ها و البته کدهای تقلب در اختیار بازیکنان قرار می گیرد و بازهم شاهد یک رویداد جهانی دیگر خواهیم بود.

این روند در ماه ژوئیه نیز ادامه خواهد داشت و تفاوت خاصی بین ژوئیه و ماه های قبلی نیست. از اوت آپدیت ها رنگ دیگری پیدا می کنند و البته این ماهی است که بسته الحاقی بازی به نام Rise of the Ghosts نیز منتشر خواهد شد. این بسته الحاقی، دشمنان، مناطق و تفنگ های جدیدی را اضافه خواهد کرد و البته این DLC مجانی نیست و باید آن را خریداری کنید.

در پاییز نیز محتواهای خوبی را شاهد هستیم و تقریبا روند ماه اوت حفظ خواهد شد. هم شاهد DLC های پولی هستیم و هم محتواهای مجانی. همچنین قرار است که DLC دوم نیز قبل از پایان 2019 عرضه شود و این یکی نیز شبیه قبلی خواهد بود. پشتیبانی مناسبی برای Rage 2 در نظر گرفته است و تنها باید تا 3 روز دیگر و 14 مه میلادی برای عرضه آن منتظر بمانیم.

نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.