Battlefield-5-Firestorm
یحیی رحیمی

گروه های دوتایی از بخش بتل رویال Battlefield 5 حذف شد

یحیی رحیمی 22 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
589 بازدید

بازی Battlefield 5 سال گذشته برای کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی منتشر شد و نقدهای بسیار مثبتی دریافت کرد. از آن زمان تا به حال آپدیت های متعددی برای این بازی منتشر شده است و در آخرین آن‌ها نیز حالت بتل رویال به نام Firestorm به بازی اضافه شد و رسما بازی به این ژانر جذاب ورود پیدا کرد.

این موضوع باعث شد که Battlefield 5 جان دوباره ای بگیرد و فروش آن دوباره بالا بگیرد. حالت بتل رویال را می توان به چندین صورت بازی کرد. برای نمونه حالت گروهی یا چهار نفره آن واقعا هیجان انگیز است و اگر تیم خوبی داشته باشید، شانس بالایی برای پیروزی خواهید داشت. می توانید تکی نیز پیش بروید اما در این میان، حالت 2 نفره نیز جالب است و استدیو DICE تصمیم به اضافه کردن آن به بازی گرفت.

حالت دونفره به Duo مشهور است و دو فرد را در یک گروه قرار می دهد و به آن‌ها اجازه می دهد که در طول بازی همراه هم باشند و پیشروی کنند. حالا این حالت از Battlefield 5 حذف شده است و DICE نیز علت آن را عدم محبوبیتش اعلام کرده است و اینکه درصد کمی از آن استفاده می کنند. استدیو گفته است که عده بسیار زیادی، مستقیما حالت تیمی را انتخاب می کنند و حالت دوتایی میزان بازیکنان پایینی دارد.

البته حالت Duo در ابتدا مورد توجه بازیکنان قرار گرفت و از ابتدا نیز تنها حالت آزمایشی داشت و برای مدت محدودی طراحی شده بود و DICE نمی خواست آنچنان روی آن مانور دهد و بیشتر به دلیل جبران کمبود محتوای فصل سوم بازی بوده است. بسیاری حالت دونفره را می پسندند و از حذف آن ناراحت شده اند و EA گفته است که ممکن است بار دیگر آن را ببینیم.

در حال حاضر می توانید به صورت گروهی بازی کنید و بیخیال دوتایی بازی کردن شوید. البته امیدواریم دوباره شاهد حالت Duo در Battlefield 5 باشیم. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.