PlayStation-logo
یحیی رحیمی

پیش‌بینی‌ها خبر از قیمت 500 دلاری PS5 می دهند ؛ عرضه در نوامبر 2020

یحیی رحیمی 21 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
650 بازدید

با وجود اینکه می دانیم هنوز بیش از یک سال تا عرضه نسل بعدی کنسول ها فاصله داریم و همچنین اینکه هنوز خبر خاصی در مورد آن‌ها دریافت نکرده ایم، این باعث نشده است که بازار شایعات و گمانه زنی ها بخوابد و هر روز شایعه ای در مورد کنسول PS5 و کنسول بعدی مایکروسافت مطرح می گردد.

سونی چند هفته پیش اطلاعاتی کلی در مورد نسخه بعدی کنسولشان به نام PS5 را ارایه داد و برای نمونه می دانیم که قرار است از حافظه های SSD در آن استفاده شود و همین باعث از بین بردن زمان بارگذاری و Loading می شود. تنها طرفداران نیستند که به گمانه زنی می پردازند و فعالان عرصه بازی های ویدیویی نیز پیش بینی های خود را از تاریخ انتشار، قیمت و میزان فروش این کنسول های بیان می کنند.

بر اساس یکی از تحلیل گران کسب و کار کمپانی سونی به نام یاسودا، کنسول PS5 در ماه نوامبر سال 2020 عرضه خواهد شد و همچنین قیمتی 500 دلاری نیز خواهد داشت. او باور دارد که با توجه به اطلاعاتی که در مورد سخت افزار PlayStation 5 در دست داریم و اینکه این کنسول، نقاط ضعف PlayStation 4 را پوشش داده است، این یکی نیز موفقیت بسیار بزرگی برای سونی خواهد بود.

او باور دارد که PS5 در اولین سال مالی خود که از 31 مارس 2021 شروع خواهد شد، به میزان 6 میلیون نسخه به فروش خواهد رسید و سال بعد از آن نیز 15 میلیون نسخه. او همچنین باور دارد که پلتفرم Stadia کمپانی گوگل تاثیری روی کنسول سونی ندارد و به نظر نمی رسد که رقیبی برای این کنسول حساب شود. البته این حرف ها تنها نظر این آنالیزور است و نباید آن‌ها را وحی خدا تلقی کرد.

البته یاسودا به سونی بسیار نزدیک است و ممکن است خبرهایی در مورد PS5 داشته باشد و از این جهت، نظرات او ممکن است به حقیقت نزدیک تر باشند. قیمت 500 دلار ممکن است برای همه مناسب نباشد و بسیاری هنوز همان 400 دلار را بپسندند اما باید بگوییم که PS5 قدرتمندتر از نسل های قبلی خود است. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.