Monster-Hunter-World-Iceborne
یحیی رحیمی

بسته الحاقی Iceborne بازی Monster Hunter: World ماه سپتامبر عرضه خواهد شد

یحیی رحیمی 20 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
1,058 بازدید

بازی Monster Hunter: World طرفداران زیادی برای خودش دست و پا کرده است و Capcom نیز پشتیبانی مناسبی از آن انجام داده است. دیروز در برنامه State of Play سونی بود که خبرهایی در مورد این بازی دریافت کردیم و صحبت هایی در مورد بسته الحاقی جدید این بازی به نام Iceborne شد.

کمپانی Capcom در ویدیوی کوتاهی، از بسته الحاقی Iceborne رونمایی کرد و قرار است که این محتوای جدید به زودی در اختیار بازیکنان Monster Hunter: World قرار گیرد. همان طور که از اسم آن می توانید بفهمید، در این DLC جدید به قلب هیولاها در یخ و سرمای زمستان حمله خواهیم کرد و مکان های برفی جدیدی به بازی اضافه خواهند شد و البته هیولاهای برفی هم. همچنین یک خط داستانی جدید نیز قرار است اضافه شود و خلاصه همه چیز به نفع طرفداران این سری اعلام شده است.

از تصاویر کوتاهی که دیدیم، می توانیم بفهمیم که Iceborne بزرگترین محتوا و بسته الحاقی Monster Hunter: World است و از سال 2018 که زمان عرضه این بازی بود، چنین DLC و محتوای بعد از انتشاری را ندیده ایم. این بسته الحاقی قطعا شما را برای مدت زیادی سرگرم نگه خواهد داشت. Capcom همچنین گفته است که Iceborne روز ششم ماه سپتامبر به صورت رایگان در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت.

گفتنی است که این DLC در آغاز برای کاربران کنسول های PS4 و Xbox One در دسترس قرار می گیرد و نسخه مخصوص PC آن نیز این زمستان عرضه خواهد شد. Capcom امروز قرار است جزئیات گسترده تری از این آپدیت را در اختیار ما قرار دهد و هنوز خبری نیست. قرار است این موضوع از طریق استریم بهاری Capcom منتشر شود و باید دید که چه در انتظار ماست.

اگر از طرفداران بازی Monster Hunter: World هستید، حتما از حس و حالتان در این مورد برایمان بگویید.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.