PSN
یحیی رحیمی

سونی: با وجود SSD های فوق سریع در PS5، صفحات Loading به تاریخ خواهند پیوست

یحیی رحیمی 20 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
663 بازدید

مدتی پیش بود که Mark Cerny، اطلاعات کاملی را در مورد کنسول PS5 منتشر کرد و این اطلاعات مانند بمب در صنعت بازی های ویدیویی عمل کرد. مهم ترین ویژگی که توسط او بیان شد، استفاده از حافظه های SSD در این کنسول بود. او در یک نسخه آزمایشی، بازی Spider-Man را روی این SSD ها اجرا کرده است و زمان بارگذاری از 15 ثانیه به 0.8 ثانیه کاهش یافته است!

البته این زمان برای بازی های مختلف قطعا متفاوت خواهد بود. بازی هایی که منحصرا برای PS5 ساخته می شوند، زمان بارگذاری پایین تری خواهند داشت و قطعا این بازی ها لذت بیشتری نسبت به نسل قبلی کنسول ها خواهد داشت. کل این موضوع بسیار هیجان انگیز است و حالا سونی گفته است که کاهش زمان Loading، تمرکز اصلی آن‌ها در نسل بعدی PlayStation است و حالا استفاده از SSD ها در PS5 محتمل تر از همیشه به نظر می رسد.

یکی از اعضای داخلی سونی اخیرا بیانیه ای بسیار با شهامت و روشن در مجله پلی استیشن به چاپ رسانده است و در مورد مزایای استفاده از حافظه های SSD در PS5 صحبت کرده است. او گفته است که:

استفاده از SSD های فوق سریع کلید طلایی نسل بعدی کنسول هاست. هدف ما این است که صفحات Loading و بارگذاری دیگر به بخشی از تاریخ تبدیل شوند و به توسعه دهندگان اجازه دهیم تا تجربه های گیم پلی فوق العاده خاص و جدید را پایه گذاری کنند.

اینکه PS5 با استفاده از حافظه های SSD بتواند به طور کامل، صفحات بارگذاری را از بین ببرد؛ مشخص نیست و باید دید که واقعا تاثیر آن چه مقداری خواهد بود. همه می دانیم که صفحات Loading چقدر آزاردهنده هستند و بارها بوده که در اوج گیم پلی و هیجان، به یک باره از همه چیز متنفر شده ایم. نمونه آن را در بازی هایی مانند Fallout 76 و Anthem می توان مشاهده کرد.

سونی اخیرا نیز گرفته است که PS5 تا 12 ماه آینده عرضه نحواهد شد و بسیاری از گزارش ها حاکی از آن است که نسل بعدی کنسول ها در سال 2020 شروع به کار خواهد کرد. نظر شما در این باره چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.