یحیی رحیمی

بازی Ghost Recon Breakpoint رسماً معرفی شد: هر آنچه باید بدانیم!

یحیی رحیمی 20 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
1,593 بازدید

اوایل این هفته بود که یوبی‌سافت به نحوی خبر از معرفی نسخه جدیدی از سری Ghost Recon داد و حالا دیشب در طی یک استریم زنده، شاهد معرفی بازی Ghost Recon Breakpoint بودیم. این اسم رسمی بازی است و می‌توانید در زیر، تریلر معرفی آن را نیز تماشا کنید اما برای اطلاعات بیشتر، با ما همراه باشید.

Ghost Recon Breakpoint دارای سه تیم از Ghost خواهد بود که به Wolves حمله می‌برند. این Wolves ها نیز خودشان قبلاً در دسته گوست بوده‌اند و حالا توسط Cole D. Walker هدایت می‌شوند. به نظر می‌رسد این فرد نیز زمانی باشخصیت اصلی بازی رفیق بوده است. یوبی‌سافت در معرفی دیشب بازی، اولین تصاویر از شخصیت Bernthal را نیز به ما نشان داد. البته او مربوط به نسخه جدید نیست و به‌عنوان آپدیت Operation Oracle به بازی Ghost Recon Wildlands اضافه خواهد شد.

اسم اصلی او Jon Bernthal است و شخصیتی بسیار خشن است. او یکی از رهبران تیم گوست است و قوانین برای او اهمیتی ندارند. این آپدیت جدید به‌صورت رایگان برای بازی منتشرشده است و مراحل جدید و محتواهای جذابی را به بازی اضافه می‌کند. اما از نسخه قدیمی بگذریم و به Ghost Recon Breakpoint برگردیم. این بازی در هنگام انتشار دارای حالت‌های PVE و PVP خواهد بود و می‌شود به‌تنهایی بازی کرد یا اینکه همراه دیگران.

هر فعالیتی در مودهای مختلف بازی نیز به دیگر مودها اضافه خواهد شد و می‌توانید به‌راحتی بین آن‌ها سویچ کنید و به هر صورت که دوست داشته باشید، می‌شود از Ghost Recon Breakpoint لذت برد. بازیکنان همچنین قادر به جمع‌آوری آیتم‌هایی برای شخصی‌سازی و کنترل نحوه بازی خود خواهند بود. نسخه قبلی ما را به کشور بولیوی می‌برد و این‌یکی در مکانی کاملاً جدید به نام Auroa اتفاق می‌افتد.

جزیره جدید Ghost Recon Breakpoint دارای جنگل، ساحل، کوه‌های برفی و آتش‌فشان است و توسعه‌دهندگان هر چه از دستشان برآمده است برای نقشه بازی انجام داده‌اند. در تریلر می‌توانیم ببینیم که Wolve ها کنترل جزیره را به دست می‌گیرند و رهبر گروه نیز شهامت زیادی نشان می‌دهد و برنامه‌های زیادی برای استفاده از فناوری‌های جدید دارد. گروه گوست اما آماده‌به‌کار است و تلاش می‌کند که دشمن را از میان ببرد.

جزئیات نسخه‌های مختلف بازی نیز مشخص‌شده است. Ghost Recon Breakpoint دارای سه نسخه مختلف بهنام‌های Standard، Gold ، Ultimate و Wolves Collector Editions است. نسخه طلایی علاوه بر بازی اصلی، یک سال اشتراک Pass را نیز به همراه دارد و همچنین بسته‌های الحاقی بعدی را به‌صورت رایگان دریافت خواهند کرد. نسخه Ultimate این بازی نیز علاوه بر ویژگی‌های بسته قبلی، یک سری آیتم‌های خاص را نیز به بازیکن اهدا می‌کند.

Ghost-Recon-Breakpoint

جذاب‌ترین آن‌ها، Wolves Collector Editions است که مجسمه بسیار زیبای Cole D. Walker و همچنین یک کتاب فلزی، پوسترها و نقشه اصلی بازی به همراه موسیقی پشت زمینه داخل آن خواهند بود. یوبی‌سافت قول داده است که هر چهار ماه، یک بسته الحاقی بزرگ را برای بازی منتشر کند و داستان‌های جدیدی به آن اضافه کند. همچنین برای اولین بار در تاریخ این سری، Raid نیز به‌عنوان محتوای بعد از پایان داستان به بازی اضافه‌شده است. Raid را قبلاً در The Division 2 نیز دیده‌ایم و بسیار می‌گویند که شباهت‌های زیادی بین این دو بازی وجود دارد.

Ghost Recon Breakpoint در تاریخ 4 اکتبر برای رایانه‌های شخصی، PS4 و Xbox One عرضه خواهد شد. نظر شما در مورد بازی چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.