Ghost-Recon-Wildlands
یحیی رحیمی

شایعه: تصویر نسخه Collector بازی Ghost Recon Breakpoint لو رفت

یحیی رحیمی 19 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
666 بازدید

یوبی‌سافت مدتی است که ما را با جزئیات و خبرهای عجیب در مورد فرانچایز Ghost Recon انگولک می کند. در آخرین آپدیت بازی Ghost Recon Wildlands اشاراتی به وجود یک بازی جدید شده بود و همچنین رویدادی جدید نیز قرار است فردا در مورد بازی های Ghost Recon برگزار شود. حالا این جزئیات ریز به خبری جالب رسیده است و تصویر نسخه Collector Edition بازی Ghost Recon Breakpoint منتشر شده است.

به نظر می رسد که بازی جدید Ghost Recon Breakpoint نام داشته باشد. این موضوع توسط یک کاربر تیزبین وب سایت Reddit کشف شده است و او توانسته جزئیاتی از بازی را در بخش آلمانی فروشگاه یوبی‌سافت پیدا کند. می توانید در تصویر نسخه Collector’s Edition بازی Ghost Recon Breakpoint را ببنید و به نظر می رسد که این بازی انحصاری همین فروشگاه باشد.

این صفحه از فروشگاه حالا حذف شده است و دیگر نیم توان نگاهی به آن انداخت. هر چند کاربران کار خود را کرده اند و می توانید تصویر این بازی را زیر مشاهده کنید. در تصویر می توان عبارت Wolves Collector’s Edition را مشاهده کرد و به نظر می رسد که این اسم نسخه مخصوص بازی باشد. می توان گفت که بازی به همراه یک مجسمه ساخته شده یکی از شخصیت های اصلی بازی به فروش برسد و مشخص نیست که او شخصیت اصلی است یا فرعی.

Ghost-Recon-Breakpoint

از آنجایی که هنوز هیچ چیز در مورد این بازی قطعی نیست و یوبی‌سافت نیز چیزی کف دست ما نگذاشته است، هیچ چیز را قطعی و صد در صد در نظر نگیرید. قرار است امروز رویدادی پیرامون Ghost Recon برگزار شود و باید دید که آیا این بازی معرفی خواهد شد یا خیر. منتظر خبرهای جدید بمانید. در حال حاضر تنها این تصویر را در اختیار داریم. نظر شما در مورد Ghost Recon Breakpoint چیست؟ آیا این همان نسخه جدید بازی است؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.