راهنمای چالش های بازی Fortnite - فصل هشتم - هفته‌ی هشتم
کیوان آمیرزاده

راهنمای چالش های بازی Fortnite – فصل هشتم – هفته‌ی هشتم

کیوان آمیرزاده 18 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
1,538 بازدید

چالش‌های هفته‌ی هشتم فصل هشتم بازی Fortnite در دسترس بازیکنان قرارگرفته است که در میان آن‌ها، چندین چالش کاملاً جدید و جذاب به چشم می‌خورد. در این مقاله به شما در سریع‌تر کامل کردن این چالش‌ها، کمک خواهیم کرد.

چالش‌هایی که برای تمام بازیکنان در دسترس است:

Fortnite

1- گنجی که به شکل یک ستاره است را پیدا کنید.

پس از مدت‌ها، چالش پیدا کردن گنج دوباره به بازی اضافه‌شده است که شما برای کامل کردن آن، ابتدا باید یک بیلبورد سفید در مکان Paradise Palms را پیدا کنید (تصویر بالا) و سپس در مرحله‌ی بعدی، ستاره‌ی مخفی را پیدا کنید (تصویر پایین). مکان دقیق بیلبورد و گنج بر روی عکس مشخص‌شده است.

Fortnite

2- در 3 بازی مختلف، از Vending Machine استفاده کنید.

با تغییر Vending Machine در چندین ماه اخیر، شما دیگر نیازی به پرداخت منابع برای دریافت اسلحه یا آیتم از این دستگاه‌ها ندارید و به صورت کاملاً رایگان می‌توانید اسلحه‌ای را از آن انتخاب کنید. Vending Machine ها به صورت پراکنده در نقشه وجود دارد و جای ثابتی ندارند اما برای مثال در سمت چپ The Block و در اطراف مناطق ساختمانی، احتمال یافت این دستگاه‌ها بیشتر است.

3- به بازیکنانی که حداقل از یک بادکنک استفاده می‌کنند، به میزان 100 واحد آسیب برسانید.

با استفاده از بادکنک، شما می‌توانید پرش‌های بلندتر و طولانی‌تری را داشته باشید. برای کامل کردن این چالش، شما باید به دشمنانی که در حال استفاده از این آیتم هستند، به میزان 100 واحد آسیب برسانید. Assault Rifle ها بهترین انتخاب برای پیش بردن این چالش هستند که شلیک به صورت تک تیر، دقت شما را بسیار بالا خواهد برد و می‌توانید به راحتی به بازیکنان آسیب برسانید. مودهای LTM بهترین مکان برای کامل کردن چالش‌های آسیب‌رسانی و یا کشتن بازیکنان به حساب می‌آید.

چالش‌هایی که فقط دارندگان بتل‌پس به آن‌ها دسترسی دارند:

Fortnite

4- در زیر پل‌ها و غارها، 7 قطعه پازل جیگساو را پیدا کنید.

در زیر هر پل و درون هر غاری که در نقشه وجود دارد، قطعه پازلی قابل پیدا کردن است اما برای سهولت کار شما، مکان چندین پل و غار را بر روی عکس مشخص کرده‌ایم که شما با جمع‌آوری 7 عدد از آن‌ها می‌توانید این چالش را کامل کنید.

Fortnite

5- از تلفن‌های بزرگ موجود به شماره‌ی مشخص‌شده زنگ بزنید.

دو تلفن قدیمی بسیار بزرگ در نقشه‌ی بازی قرارگرفته‌اند که در مرحله‌ی اول این چالش مرحله‌ای، باید از تلفن نزدیکی Fatal Fields استفاده کنید. شماره‌‌ای که باید با آن تماس بگیرید، بر روی تلفن حک شده است و شما با شلیک تیر به اعداد روی تلفن، می‌تواند آن رقم را شماره‌گیری کنید. استفاده از تبر نیز برای گرفتن شماره‌ی ذکرشده، مؤثر است. مکان این دو تلفن بر روی عکس مشخص‌شده است اما دقت داشته باشید که باید هر مرحله را در بازی جداگانه انجام دهید.

Fortnite

6- در مناطق Dusty Divot یا Lucky Landing، 7 نفر را بکشید.

اگر منطقه‌ی اصلی مود LTM یکی از این دو مکان باشد، به راحتی می‌توانید این چالش را کامل کنید. در غیر این صورت و یا عدم تمایل، یا مود Squad را به همراه دوستان خود با فعال کردن Party Assist این چالش پیش ببرید و یا Dusty Divot را برای چندین بازی، منطقه‌ی اصلی فرود خود در نظر بگیرید. مودهای LTM به راحتی این چالش را برای شما کامل می‌کنند اما اگر علاقه‌ای به آن ندارید، Party Assist کمک بزرگی را به شما برای کامل کردن این چالش می‌کند.

7- دو دشمن را در فاصله‌ی 50 متری یا بیشتر بکشید.

سلاح‌های Assault Rifle و Sniper Rifle برای این چالش ساخته شده‌اند. اگر فاصله‌ی 50 متر برای شما مبهم است، در نظر بگیرید که باید بازیکن دشمن، در اندازه‌ای کوچک برای شما قابل رویت باشد و یا شما در مکانی بلند‌تر نسبت به زمین قرار داشته باشید. باز هم مودهای LTM بهترین گزینه برای کامل کردن این چالش هستند اما اگر علاقه‌ای به این مودها ندارید، مود Solo می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای کامل کردن این چالش باشد.

Fortnite

در نهایت به ستاره‌ی مخفی این هفته می‌رسیم که بر روی آیس برگ بزرگی در منطقه‌ی برفی بازی وجود دارد. مکان دقیق آن را می‌توانید بر روی عکس مشاهده نمایید.

منبع: پارسی گیم

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.