راهنمای چالش های بازی Fortnite - فصل هشتم - هفته‌ی هفتم
کیوان آمیرزاده

راهنمای چالش های بازی Fortnite – فصل هشتم – هفته‌ی هفتم

کیوان آمیرزاده 18 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
722 بازدید

چالش‌های هفته‌ی هفتم فصل هشتم بازی Fortnite در دسترس بازیکنان قرار گرفته است که نسبت به چند هفته‌ی قبلی، از تنوع و جذابیت بیشتری برخوردار هستند. در این مقاله به شما کمک می‌کنیم تا این چالش‌ها را سریع‌تر کامل کنید.

چالش‌هایی که برای تمام بازیکنان در دسترس است:

1- با استفاده از تبر، به میزان 100 واحد به دشمنان آسیب برسانید.

با توجه به تغییر آسیب رسانی تبر در چند ماه اخیر، شما با زدن 5 ضربه به دشمنان، به راحتی می‌توانید این چالش را کامل کنید. وارد یکی از مودهای LTM شوید که قابلیت Respawn در آن وجود داشته باشد و به راحتی می‌توانید این چالش را کامل کنید.

2- چالش‌های مرحله‌ای (مرحله‌ی اول: از Junk Junction و The Block در یک بازی دیدن کنید).

در این چالش مرحله‌ای، شما باید از دو منطقه‌ی متفاوت را در یک بازی دیدن کنید تا این چالش کامل شود. بهتر است وارد مودهای LTM شوید تا بازیکنان دیگر مزاحم شما نشوند. استفاده از یک وسیله‌ی نقلیه می‌تواند کار شما را سریع‌تر کند پس بهتر است قبل از فرود در مکان اول، یک وسیله‌ی نقلیه پیدا کنید و با سرعت زیاد از هردو مکان دیدن کنید.

Fortnite

3- از 3 مقر دزدان دریایی در یک بازی دیدن کنید.

مکان دقیق مقر دزدان دریایی بر روی عکس مشخص است و شما سه مقر دلخواه را انتخاب کنید و از هر سه تای آن‌ها در یک بازی دیدن کنید. سعی کنید سراغ مقرهای نزدیک به هم نروید به دلیل آنکه اکثر بازیکنان آن مکان‌ها را انتخاب می‌کنند و این مسئله باعث می‌شود کامل کردن این چالش سخت‌تر شود؛ مگر آنکه به سراغ یکی از مودهای LTM بروید و به دور از اذیت کردن دیگر بازیکنان، این چالش را کامل کنید.

چالش‌هایی که فقط دارندگان بتل‌پس به آن‌ها دسترسی دارند:

4- از مکانی بالاتر نسبت به دشمن، به میزان 500 واحد آسیب‌رسانی کنید.

برای کامل کردن این چالش، شما باید نسبت به دشمنی که در حال آسیب رساندن به آن هستید، بالاتر باشید. وارد مود LTM شوید و در مکانی که مبارزات زیاد است، بر روی درختی فرود بیایید و به دشمنانی که بر روی زمین هستند تیراندازی کنید. استفاده از سلاح‌های Sniper Rifle می‌تواند سرعت کار شما را بالا ببرد. دقت داشته باشید که آسیب‌رسانی مهم است و نه کشتن دشمنان.

5- در Loot Lake یا Snobby Shores، 7 صندوق را باز کنید.

با تغییر Loot Lake، صندوق‌های بسیار زیادی را می‌توانید در این منطقه پیدا کنید اما اگر با ساختار و مکان صندوق‌ها در Snobby Shores آشنایی پیدا کرده‌اید، این محیط انتخاب بهتری برای شما خواهد بود چراکه بازیکنان کمتری برای کامل کردن این چالش سراغ این منطقه می‌روند.

6- چالش‌های مرحله‌ای (مرحله‌ی اول: هنگامی که بر روی زیپلاین هستید، به دشمنی آسیب برسانید).

در مرحله‌ی اول این چالش، شما باید درحالی‌که دارید از یک زیپلاین بالا یا پایین می‌روید، به دشمنی آسیب برسانید. میزان این آسیب اصلاً مهم نیست و حتی یک واحد آسیب‌رسانی هم این چالش را کامل می‌کند. در مرحله‌ی دوم، شما باید به دشمنانی که در حال استفاده از زیپلاین هستند آسیب برسانید. مودهای LTM بهترین جا برای کامل کردن این‌گونه چالش‌ها هستند. دقت داشته باشید تا مرحله‌ی اول چالش را کامل نکنید، مرحله‌ی دوم برای شما باز نخواهد شد.

7- در 5 مکان اسم‌دار مختلف، دشمنی را بکشید.

دقت داشته باشید که این چالش را می‌توان در یک بازی کامل کرد و مودهای LTM اصلاً مکان خوبی برای این چالش نیستند چراکه مبارزه‌ی اصلی، معمولاً تنها در یک مکان اسم‌دار رخ می‌دهد. پس وارد مود Solo شوید و سعی کنید در مکان‌های اسم‌دار، دشمنی را بکشید تا این چالش پیشرفت کند.

Fortnite

در نهایت به ستاره‌ی مخفی این هفته می‌رسیم که در نزدیکی Snobby Shores قرار دارد و مکان دقیق آن بر روی نقشه مشخص شده است.

منبع: پارسی گیم

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.