ps4-xbox-one
یحیی رحیمی

رئیس AMD ناخواسته تاریخ عرضه PS5 و Xbox جدید را 2020 اعلام کرد

یحیی رحیمی 16 اردیبهشت 1398 4 دیدگاه
1,009 بازدید

تقریبا چیزی از نسل هشتم کنسول ها نمانده است و هر روز خبری در مورد نسل بعدی کنسول ها می شنویم. مدتی پیش بود که سران سونی خودشان از اطلاعات سخت افزاری کنسول PS5 رونمایی کرده اند و البته مایکروسافت نیز می خواهد هر چه دارد را در E3 امسال به نمایش بگذارد. حالا مدیرعامل AMD به تازگی مصاحبه ای در این مورد داشته است و بر اساس گفته های او باید گفت که سال 2020، شاهد عرضه کنسول های بازی جدید خواهیم بود.

Lisa Su که مدیرعامل کمپانی AMD است، اخیرا در حاشیه جلسه مالی این کمپانی در مورد رابطه خودشان با سونی حرف زده است و گفته است که انتظار دارد کسب و کار آن‌ها با این همکاری در سال 2020 اوج بگیرد. او گفته است که سال 2019 برای AMD چندان خوب نبوده است و به جای آن 2020، رشد خوبی را شاهد خواهیم بود. او البته از اشاره به مشتری خاصی در این مورد خودداری کرده است و البته می دانیم که دو مشتری اصلی این کمپانی نیز سونی و مایکروسافت است. او در این مورد گفته است:

از همکاری مان با سونی در نسل جدید کنسول ها رضایت داریم. هنوز باور داریم که سال 2019 شاهد افت خواهیم بود و بیایید این میزان را مثلا 20 درصد در نظر بگیریم. بعد از آن به 2020 وارد می شویم و بدون صحبت در مورد مشتری خاصی، ما باور داریم که کسب و کار ما در این سال و سالهای بعد از آن به روند رشد بر می گردد.

Lisa Su به نظر علاقه زیادی به کنسول PS5 داشته باشد و به همراه سونی روی این کنسول کار می کنند و مهندسان AMD نیز دستی در توسعه آن دارند. او این کنسول را یک سس مخصوص خوانده است و تعریف زیادی از آن کرده است. البته که این کنسول یک محصول خاص است و امیدواریم شاهد قیمت خاصی نیز نباشیم! نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 4 دیدگاه
  • Avatar

    Mohammad

    مهمان

    سلام سایتتون خوبه
    اگه این پست هارو توی کانالتون به اشتراک بزاری خیلی خوبه ممنون

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Mohammad

      مدیر سایت

      سلام
      بله منتشر میشن علاوه بر این ها مطالب جالب و فان ام داریم
      پیشنهاد میکنیم کانال مارو دنبال کنید

  • Avatar

    شکور

    مهمان

    من واقعا منتظر PS5 هستم

    پاسخ دهید
    • Avatar

      Hasn در پاسخ به شکور

      مهمان

      ps5 سه ساله میاد دیگه