Borderlands 3
یحیی رحیمی

جزئیات آیتم ها و ریز تراکنش های بازی Borderlands 3 توسط 2K Games مشخص شد

یحیی رحیمی 15 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
858 بازدید

این هفته خبرهای زیادی را از بازی Borderlands 3 دیدیم و بعد از مدت ها موفق به دریافت اولین تریلر گیم پلی این بازی شدیم. به نظر می رسد که توسعه دهندگان گل کاشته اند و به تازگی جزئیات ریز تراکنش ها و خرید های درون بازی را نیز معرفی کرده اند.

ریز تراکنش ها تنها برای آیتم های تزئینی خواهند بود اما این موضوع کاملا روشن نیست و رئیس استدیو در یک سری توییت های عجیب، این موضوع را به شوخی گرفت و ماهیت اصلی آن‌ها تا به امروز مشخص نبود. خوشبختانه 2K Games که ناشر این بازی است، امروز همه چیز را مشخص کرده است و می توانیم با خیال راحت به تجربه یکی از بازی های محبوب بپردازیم.

در اعلامیه ای که تحویل Game Informer شده است، کمپانی 2K Games این چنین گفته است:

بازیکنان این گزینه را خواهند داشت که یک سری آیتم های تزئینی مانند شخصیت، خودرو و طرح تفنگ ها را با پول واقعی خریداری کنند. هیچ کدام از این پرداختی ها تاثیری روی قوی تر شدن شخصیت و البته گیم پلی نخواهند گذاشت.

با این حساب ریز تراکنش ها قطعا در Borderlands 3 حاضر خواهند بود و اهمیتی ندارد که مدیر استدیو چه نظری در این مورد دارد. آیتم های قابل خرید معمولا در دنیای بازی های ویدیویی بسیار رایج هستند و تنها زمانی مشکل پیش آورده اند که خرید آن‌ها در گیم پلی تاثیر گذار بوده است و مثلا اگر Star Wars Battlefront II را یادتان باشد که افتضاحی در این زمینه بود و بسیاری از کاربران را از بازی نا امید کرد.

این موضوع در Borderlands 3 مشکلی ایجاد نخواهد کرد و در نتیجه نگران آن نباشید. آیتم های موجود در این بازی تنها به شکل و شمایل شما مربوط می شوند و می توان ضاهر جذاب تری به وسیله آن‌ها ساخت. البته قیمت آن‌ها نیز ممکن است مشکل ساز باشد و باید دید که استدیو چه قیمت هایی در نظر گرفته است. Borderlands 3 در تاریخ 13 سپتامبر برای کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.