دانلود بازی Dying Light برای PS4, دانلود بازی Dying Light برای پلی استیشن 4, دانلود بازی برای پلی استیشن 4, دانلود بازی Dying Light, دانلود بازی Dying Light
دانلود بازی Dying Light برای PS4, دانلود بازی Dying Light برای پلی استیشن 4, دانلود بازی برای پلی استیشن 4, دانلود بازی Dying Light, دانلود بازی Dying Light پارسی گیم

دانلود بازی Dying Light برای PS4

پارسی گیم 27 شهریور 1395 6 دیدگاه
8,431 بازدید

دانلود بازی Dying Light برای پلی استیشن 4

بدون شک بازی‌هایی که با محوریت زامبی کشی ساخته می‌شوند طرفداران بسیاری دارند، همه ما نیز مطمئناً تا به امروز حتی یک نسخه از آن‌ها را تجربه کرده‌ایم. این گونه بازی‌ها در ابتدا ظهورشان برای سازندگانشان بسیار موفق ظاهر شدند ولی پس از مدتی این سبک تبدیل به کلیشه‌ای برای گیمر ها و در نتیجه از دست دادن آن حس ناب ترس شد. استدیو بازی سازی Techland با شعارهای بسیار آخرین عنوان ترسناک خود را تحت عنوان Dying Light در سال 2015 در بازار منتشر کرد و اتفاقاً با بازخوردهای بسیار قابل قبولی نیز از سوی گیمر ها و منتقدین این حوزه روبرو شد. این استدیو با به کار گیری ایده‌های جدید و ناب بسیار در این عنوان باری دیگر حس ترس را به شما تزریق می‌کند. این استدیو با ارائه این بازی ثابت کرد حرف‌های بسیاری برای گفتن در این سبک دارد و جای پای خود را بیش از پیش محکم کرد. با ما در بررسی اجمالی این بازی در وب سایت پارسی گیم همراه باشید.

گیم پلی بازی به لطف تجربه استدیو Techland بسیار خوب کار شده است، شما در روزها بسیار کشنده خواهید بود و به نظر نمی‌رسد که هیچ گونه موجودی بتواند در مقابلتان بایستد، اما این موضوع با تاریک شدن هوا با تغییر 180 درجه‌ای روبرو می‌شود و آن موقع است که متوجه می‌شوید هیچ چیز برای گفتن ندارید. زامبی‌هایی که در دقایقی قبل قتل عامشان می‌کردید به نظر می‌آید به قدرتی چند برابر بیشتر از قبل برای انتقام بازگشته‌اند! گیم پلی بازی به صورت جهان باز طراحی شده است و گیمر می‌تواند در آن به هر گوشه و کناری از محدوده بازی پا گذاشته و هر کاری بکند. همچنین سیستم جالبی نیز در گیم پلی بازی طراحی شده است که به گیمر امکان رد شدن از هر مکانی توسط حرکت‌های پارکور را می‌دهد.

سیستم مبارزه‌ای بازی نیز از ایده‌های بسیاری بهره‌مند است، شما می‌توانید اسلحه تان را ارتقا دهید، اسلحه‌های مختلف را ادغام کنید و سلاح‌های جدیدتری بسازید و تله‌های کشنده طراحی کنید. همین موضوع تا حد بسیاری به جالب بودن بازی می‌افزاید و گیمر را وادار به تجربه و ترکیب اسلحه های مختلف می‌کند. مأموریت های فرعی بسیاری نیز در بازی مانند نجات دیگر افراد شهر و… وجود دارد که هر کدام به نوبه خود به جذابیت بازی می‌افزایند.

یکی از نقاط قوت بازی گرافیک خارق‌العاده‌اش است، از همان بدو ورود به بازی محو طراحی‌های بسیار زیبای موجود در بازی خواهید شد. جزئیات گرافیکی بازی چون طراحی آناتومی بدنی زامبی‌ها و کاراکتر ها، منظره شهری، ماشین‌ها، اسلحه‌ها و.. به خوبی هرچه تمام‌تر کار شده‌اند. تکسچر ها و بافت‌ها نیز آن‌قدر خوب کار شده‌اند که شخصاً گاهی اوقات اجازه می‌دادم زامبی‌ها مرا نوش میل کنند تا از جزئیات خارق‌العاده طراحی آن‌ها لذت ببرم. در نهایت با تجربه این بازی به قدرت خارق‌العاده پلتفرم‌های نسل هشتمی پی خواهید برد که روز به روز هم در حال افزایش است.

داستان بازی روایت گر اتفاقات در حال وقوع در شهری به نام Harran است. مردم این شهر در حال مبارزه با بحران زامبی‌هایی که روز به روز در حال افزایش‌اند هستند. در همین بین مردم شهر به دو گروه به نام‌های Runner ها و Bandit ها تقسیم شده و به جنگ با یک دیگر می‌پردازند. شما نیز در نقش یک مأمور مخفی به نام کایل کرند پا به دنیای مرده‌ها می‌گذارید و ما بین نزاع این دو گروه گیر می افتید. داستان بازی مانند بسیاری دیگر از عناوین هم سبکش از روند درگیر کننده‌ای بهره نمی‌برد اما به خودی خود جذاب است. تک لند با ارائه این بازی ثابت کرد در سبک وحشت هم حرف‌هایی برای گفتن دارد و موفقیت عناوین پیشینش اتفاقی نبوده است. از این بازی شاید نتوان به عنوان یک اثر به یاد ماندی نام برد، اما مطمئناً لایق تجربه است و برای دوست داران سبک وحشت خاطرات خوشی را بر جای می‌گذارد…!

هم اکنون می‌توانید این بازی فوق‌العاده را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

راهنمای انتقال دیتای بازی های پلی استیشن 4 از طریق کامپیوتر

آموزش قدم به قدم انتقال فایل ها به همراه نرم افزار و آموزش ویدئویی

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 16.4 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.7 از میانگین رای 3 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 6 دیدگاه
  • Avatar

    صالح

    مهمان

    سلام و خسته نباشید واقعا سایت جیگری دارین دیتا همه بازی رو میشه توی سایتتون پیدا کرد

    پاسخ دهید
  • Avatar

    سینا

    مهمان

    یه سوال
    الان این بازی دانلود کنم رایگان میشه بازی کرد؟یعنی هیج پولی نمیخواد؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    شایان

    مهمان

    سلام دیتای بازی dead by daylight رو برای ps4 بزارید

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به شایان

      پشتیبانی

      سلام
      در صورت امکان قرار داده میشه

  • Avatar

    DarkDriller2

    مهمان

    سلام. لطفا دیتای Dying Light The Following Enhanced Edition رو بزارید هیچ سایتی نگذاشته
    ریجن ۲ رو بزارید که اصلا گیر نمیاد. دمتونم گرم

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به DarkDriller2

      نویسنده

      سلام دوست عزیز
      چشم بزودی به سایت اضافه خواهد شد.