bayonetta
یحیی رحیمی

صحبت‌های رئیس PlatinumGames در مورد بازی Bayonetta 3 و پروژه‌های معرفی نشده

یحیی رحیمی 13 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
949 بازدید

استدیو PlatinumGames چند سالی است که اسم‌ورسم درکرده است و تقریباً همه از بازی NieR: Automata این استدیو باخبر هستند و بسیاری از ما نیز خبر انتشار Bayonetta 3 و البته پروژه جدید آن‌ها به نام Astral Chain را نیز شنیده‌ایم. حالا رئیس این استدیو به نام آتسوشی اینابا در مصاحبه‌ای از امیدها و آرزوهای خود برای این بازی‌های گفته است و باور دارد که 2019، سال بزرگی برای این استدیو و بازی‌های تحت توسعه آن‌هاست.

او در ابتدا از اهمیت سال 2019 برای PlatinumGames گفته است و می‌خواهد که این استدیو توانایی بیشتری در ساخت و کنترل IP های جدید داشته باشد و بتواند قدیمی‌ها را نیز به‌خوبی کنترل کند. این کمپانی قبلاً با ناشران سوم شخص نیز همکاری‌های داشته است و نتیجه این همکاری‌ها مطلوب استدیو نبوده است. او در این مورد گفته است:

ما در حال ساخت یک فونداسیون و پایه برای بازی‌های آینده خود هستیم. در حال حاضر چالش‌های جدیدی که پیش روی ما قرار دارند، بسیار حیاتی و مهم هستند.

قبلاً قضیه مالکیت بازی Bayonetta به مشکلی بزرگ تبدیل‌شده بود و او دیگر نمی‌خواهد چنین اشتباهاتی تکرار شود:

Atsushi-Inabaاین واقعیت است که بعضی مواقع می‌خواهید یک نسخه جدید از یک بازی بسازید و به این دلیل که صاحب آن IP نیستید، نمی‌توانید چنین کاری انجام دهید. به همین سادگی که گفتم و اگر دوستانه بگویم در مورد Bayonetta، زمان و انرژی فوق‌العاده زیادی برای تحقق رؤیای نسخه جدید از دست دادیم. به این آسانی نبود که زنگ بزنیم و به آن‌ها بگوییم که آیا می‌توانیم این کار را انجام دهیم؟ قطعات زیادی از این جورچین بیرون بود و لازم بود که همه را با مذاکره سر جای خود بنشانیم.

اینابا کمی در مورد عرضه Bayonetta 3 نیز صحبت کرد و گفته است که شاهد تغییر درروند طراحی این بازی نسبت به دو نسخه اولیه هستیم. علاوه بر این‌ها پروژه‌های معرفی نشده‌ای نیز در دستور کار این استدیو قرار دارد. اینابا در این مورد گفته است که این بازی جدید اصلاً مشابه چیزی نیست که همه می‌گویند و تابه‌حال شبیه آن کار نشده است. چالش‌های زیادی جلوی راه قرار دارند و باید دید که اینابا چطور با این‌ها کنار خواهد آمد.
نظر شما چیست؟

منبع: Dualshockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.