Borderlands 3
یحیی رحیمی

اتمام بخش داستانی Borderlands 3 به 30 ساعت زمان نیاز دارد

یحیی رحیمی 13 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
534 بازدید

دیروز شاهد انتشار اولین تریلر گیم پلی از بازی Borderlands 3 بودیم و حالا استدیو Gearbox Software دست و دلباز شده است و شروع به اشتراک جزئیات این بازی با طرفداران خود کرده است. معمولا بازی های این سری بسیار طولانی و پر جزئیات هستند و این یکی نیز به همین شکل خواهد بود.

Gearbox در گفتگو با وب سایت PC Gamer گفته است که Borderlands 3 دارای کمپین داستانی 30 ساعته است و تازه این زمانی است که تنها روی خط اصلی داستان متمرکز شوید و بیخیال همه مسائل دیگر شوید و این یعنی سریع ترین زمان اتمام بازی که قطعا برای ما این گونه نخواهد بود. کارگردان بازی در این مورد گفته است:

اگر واقعا تنها خط مسقیم بازی و واقعا خط مستقیم بازی را پیش ببرید، 30 ساعت زمان برای اتمام داستان اصلی لازم دارید.

معمولا زمان اتمام بازی ها برای بازیکنان بسیار مهم است و به همین دلیل وبسایتی به نام How Long to Beat به وجود آمده است و طول داستان بازی ها را در خود نگه می دارد. با توجه به این وب سایت، زمان لازم برای اتمام Borderlands 3 با نسخه دوم بازی یکی است و اگر نگران این بودید که محتوایی اندازه نسخه قبلی دریافت نکنید، دیگر نگران نباشید که همه چیز سرجای خود است.

Gearbox صراحتا بیان کرده است که Borderlands 3 طولانی ترین و بزرگترین نسخه این فرانچایز خواهد بود و در نتیجه باید زمان و حوصله زیادی برای این بازی کنار بگذارید و اتمام این بازی آدم خودش را می طلبد. در نسخه جدید شاهد بازگشت گیم پلی Co-Op هستیم و محیط Borderlands 3 نیز جزئیات بسیار بیشتری پیدا کرده است و به لطف داستان، قادر به سفر در سراسر نقشه و مکان های عجیب و غریب بازی هستیم. Gearbox حساب بزرگی روی این بازی باز کرده است و باید دید که در عمل چه خواهیم دید.

قرار است که Borderlands 3 در تاریخ 13 سپتامبر برای کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی عرضه شود. گفتنی است که نسخه PC آن در انحصار فروشگاه Epic Games است.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.