Call-of-Duty-Modern-Warfare-2-PS3
یحیی رحیمی

Activision: نسخه جدید Call of Duty قبل از پایان ماه ژوئن معرفی خواهد شد

یحیی رحیمی 13 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
735 بازدید

تقریبا هر سال همین موقع هاست که Activision دست به معرفی نسخه جدید سری Call of Duty خود می زند و به نظر می رسد که نسخه 2019 این بازی فعلا معرفی نخواهد شد و هنوز کمی با آن زمان فاصله داریم.

دیروز جلسه مالی کمپانی Activision پیرامون سه ماهه اول سال 2019 برقرار بود و Activision نیز تایید کرد که نسخه جدید Call of Duty که قرار است توسط استدیو Infinity Ward توسعه یابد، به زودی معرفی خواهد شد. این کمپانی خوش نام به طور خاص گفته است که این بازی در سه ماهه دوم سال میلادی معرفی می شود و برای آن‌هایی که سر از این تاریخ ها در نمی آورند، باید بگوییم که از دیروز تا 30 ژوئن به عنوان سه ماهه دوم سال میلادی در نظر گرفته می شود.

این موضوع اصلا شگفت آور نیست و با توجه به اینکه کنفرانس E3 نیز در پیش است و معمولا بیشتر بازی های ویدیویی، همان زمان معرفی می شوند. البته ممکن است که معرفی بازی Call of Duty جدید در E3 اتفاق نیفتد و Activision امیدوارست که بتواند چند هفته قبل از این کنفرانس بزرگ و در لوس آنجلس آن را به همه نشان دهد. سال گذشته نیز همین اتفاق در مورد Black Ops 4 افتاد و با توجه به اینکه این کمپانی در حالت انتقالی قرار گرفته است، تلاش دارد که از هزینه های خود بکاهد و به همین دلیل ممکن است که معرفی بازی آن زرق و برق سال پیش را نداشته باشد.

تقریبا چیزی از Call of Duty 2019 نمی دانیم و هر آنچه در دست داریم یک سری گمانه زنی های بی سر و ته است. بعضی می گویند که Modern Warfare 4 را شاهد هستیم و عده ای نیز به Ghost اشاره دارند. معمولا بازی های این سری در سه ماهه آخر سال منتشر می شوند و منظور ما ماه های اکتبر تا دسامبر است و باید دید چه اتفاقاتی پیش روی ماست.

نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.