Oculus-Quest-RiftS
یحیی رحیمی

هدست های واقعیت مجازی Oculus Quest و Rift S ماه مه به بازار عرضه خواهند شد

یحیی رحیمی 12 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
566 بازدید

این تنها Valve نبود که از هدست واقعیت مجازی جدید خود به نام The Index رونمایی کرد و امروز کمپانی Oculus نیز از هدست های جدید خود پرده برداشت و به نظر می رسد که دنیا به کام طرفداران واقعیت مجازی باشد. این مدل های جدید اما Oculus Quest و Oculus Rift S نام دارند و قرار است که 21 مه میلادی روانه بازار شوند.

هر دوی این هدست ها دارای قیمت 400 دلاری هستند که نسبت به قیمت 1000 دلاری Index پایین تر هستند. از همین الان می توان این دو هدست را پیش خرید کرد و می توانید برای این کار به وب سایت خود Oculus مراجعه کنید. شاید که قیمت این دو هدست مشابه هم باشد، اما Oculus Quest و Rift S از زمین تا آسمان با یکدیگر تفاوت دارند.

Rift S مدل جدیدتر نسخه Oculus Rift است و لنزهای بهتری را به همراه صفحه نمایش با رزولوشن بالاتری به ارمغان آورده است. برای استفاده از این هدست باید آن را به PC خود متصل کنید و تمام بازی هایی که Rift با آن‌ها کار می کرد، سازگار است.

در مورد Oculus Quest باید گفت که لازم نیست آن را به PC یا دستگاهی دیگر متصل کرد و کاملا جداگانه از آن‌ها عمل می کند. تنها مشکلی که در این میان وجود دارد، این است که نمی توان تمام بازی های موجود در فروشگاه را روی این هدست تجربه کرد. البته هدست در نوع خودش بسیار جالب و کاربردی است و شخصا بسیار هیجان زده هستم که ببینم این هدست در بازارهای جهانی به چه شکلی عمل خواهد کرد.

Oculus Quest

اگر از طرفداران واقعیت مجازی هستید، ماه های طوفانی و جذابی پیش روی خود دارید و حتما منتظر خبرهای جدید باشید. نظر شما در مورد هدست های جدید Oculus چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.