death stranding hd
یحیی رحیمی

هیدئو کوجیما در حال ادیت یک تریلر جدید از Death Stranding است

یحیی رحیمی 12 اردیبهشت 1398 2 دیدگاه
742 بازدید

چند روز پیش بود که از شرکت کوجیما در فستیوال فیلم نیویورک گفتیم و او آنجا احتمال انتشار تریلر جدیدی از بازی داده بود. به نظر می رسد که حرف های او سرکاری نبوده اند و او واقعا در حال کار روی یک ویدیوی جدید از بازی Death Stranding است.

او اوایل صبح را برای انتشار تصویری عجیب روی حساب توییتر خود برگزیده است و البته برای این تصویر نیز هیچ گونه کپشنی ننوشته است. می توان دید که مانیتور کامپیوتر او در عکس قرار دارد و همچنین یک میز نیز دیده می شود. روی یکی از این مانیتورها، می توان لوگوی Death Stranding را مشاهده کرد و روی دیگری نیز یک برنامه ادیت ویدیو دیده می شود.

برای آن‌هایی که با ادیت ویدیو آشنا نیستند، آن چیزی که دیده می شود برنامه های Adobe Premiere و After Effects هستند که هر دوی آن‌ها روی مانیتور سمت چپ دیده می شود. می توانید تصویر را در پایین این صفحه مشاهده کنید. فعلا هیچ گونه اطلاعات دیگری از آنچه نمایش داده شده است نداریم اما قطعا می دانیم که کوجیما در حال کار روی یک ویدیوی جدید از Death Stranding است.

death stranding kojima tweet

البته ممکن است که شاهد یک ویدیو پشت صحنه از توسعه دهندگان و نحوه ساخت بازی باشیم و فعلا این تنها حدسی است که می توان در مورد این تصویر زد. البته انتشار یک تریلر جدید از بازی نیز دور از انتظار نیست. کوجیما در زمینه تریلرهای بازی محافظه کاری همیشگی اش را کنار می زند و اگر یادتان باشد، پارسال نیز قبل از کنفرانس سونی در E3 2018، شاهد انتشار تصویری از کوجیما بودیم که در حال کار روی یک ویدیو از بازی بود.

در حال حاضر هیچ گونه تاریخی برای انتشار این تریلر در دسترس نیست و ممکن است که در قسمت بعدی State of Play سونی پخش شود. هر چه که باشد باید صبر کرد و دید که چه اتفاقی خواهد افتاد. Death Stranding در حال حاضر برای انتشار روی کنسول PS4 در دست توسعه قرار دارد و هیچ گونه ایده ای از تاریخ انتشار بازی نداریم. نظرشما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    گیمر 20 ساله

    مهمان

    Sphere III: Rage of the Devastator این بازی رو قرار بدید

    پاسخ دهید
    • Avatar

      پارسی گیم در پاسخ به گیمر 20 ساله

      مهمان

      سلام
      چشم در سرفرصت قرار داده می شود.