Xbox-One-S
پیش‌فرض سایت

میزان فروش Xbox One نسبت به سال گذشته 33 درصد کاهش یافته است

پیش‌فرض سایت 12 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
654 بازدید

بعد از انتشار گزارش‌های سه ماهه نینتندو و سونی، حالا نوبت مایکروسافت رسیده است که دست به ارائه گزارش‌های مالی خود بزند. گزارش مالی سه ماهه چهارم 2018-2019 با یک نکته جالب و شاید تا حدودی قابل پیش‌بینی همراه است. اگرچه فروش خانواده کنسول‌های Xbox One کاهش یافته است، اما سرویس‌های اشتراکی در خلاف جهت این مسیر حرکت کرده است.

بر اساس گزارش منتشر شده فروش Xbox One نسبت به سال گذشته 33 درصد کاهش یافته است. با توجه به اینکه به پایان عمر کنسول‌های نسل هشتم نزدیک می‌شویم، کاهش در تعداد فروش دستگاه‌ها زیاد هم تعجب‌آور نیست. اما مایکروسافت امیدوار است که با عرضه مدل تماماً دیجیتال کنسول محبوب خود در ماه آینده تا حدودی این کاهش فروش را جبران کند. فروش بازی‌ها و تعداد کاربران سرویس Xbox Live نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ترتیب 5 و 7 درصد افزایش یافته است.

احتمالاً همانطور که می‌دانید حدود دو هفته پیش مایکروسافت اعلام کرد که قصد دارد یک مدل جدید از کنسول Xbox One را روانه بازار کند. این مدل جدید قرار است با نام Xbox One S All-Digital Edition در تاریخ 7 مه (17 اردیبهشت) به بازار عرضه شود. این مدل فاقد درایو بلوری است و در عوض مجموعه کاملی از بازی‌های دیجیتال را به همراه سه بازی Minecraft، Forza Horizon 3 و Sea of Thieves به صورت باندل همراه خواهد داشت.

اگرچه برخی اطلاعات در خصوص کنسول بعدی سونی منتشر شده است اما هنوز هم چیز زیادی درباره اکس باکس بعدی نمی‌دانیم، جز اینکه مایکروسافت قرار است قوی‌ترین کنسول بازار را در اختیار داشته باشد. جالب خواهد بود که ببینیم مایکروسافت برای دوباره پس گرفتن بازار دست به چه تلاشی خواهد زد. شاید در نمایشگاه E3 امسال جواب این سؤال را پیدا کنیم.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.