PlayStation-Now
یحیی رحیمی

اعضای سرویس PlayStation Now به بیش از 700,000 نفر رسیده است

یحیی رحیمی 9 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
498 بازدید

سونی کمی در سرویس های آنلاین خود نسبت به مایکروسافت ضعیف تر عمل کرده است و تقریبا Xbox بخش سخت افزار قدرتمندتری را در اختیار دارد و دست بازتری در این کار دارد. سرویس PlayStation Now کمپانی سونی رشد خوبی داشته است و اگر خاطرتان باشد، اوایل سرعت رشد بسیار عجیب و غریبی داشت اما با این حساب نیز از Xbox Game Pass عقب افتاده است.

سونی برای رقابت با مایکروسافت از هر ابزاری استفاده کرده است و به همین دلیل شاهد یک سری بازی های رایگان ماهانه هستیم و البته تخفیف های بسیار جذاب از سوی این سرویس. سونی امروز اعلام کرده است که PlayStation Now از سال 2014 تا به حال، سالانه حدود 40 درصد رشد داشته است و حالا بعد از گذشته 5 سال، تعداد کاربران آن به مرز 700,000 نفر رسیده است.

هیروکی تاتوکی در کنفرانس اخیر مالی سونی، اطلاعات جالبی را در اختیار خبرنگاران قرار داده است و البته موفقیت فروش بازی ها را به موفقیت این سرویس ربط داده است. او در این مورد گفته است:

از زمان شروع سرویس دانلود، زمان تجربه بازی توسط کاربران رشد چشم گیری داشته است و آنقدر پیشرفت داشته است که میزان ساعتهای گیم پلی روی PS4 همین بازی ها، دو برابر دیگر پلتفرم هاست. PlayStation Now باعث شده است که درگیر شدن کاربر با بازی ها بالا رود و همچنین بازگشت او به سمت انجام آن بازی نیز بیشتر شود.

این سرویس در اوایل راه خود اصلا مورد رضایت نبود و قابلیت استریم آن بسیار ضعیف عمل می کرد. میزان پینگ این سرویس حتی با وجود یک اتصال اینترنت پر سرعت و پایدار، بازهم بالا بود و لگ زیادی را شاهد بودیم. همین باعث شد که تصور خیلی ها از PlayStation Now عوض شد. اما اگر واقع بین باشیم، این سرویس واقعا پیشرفت خوبی داشته است و خود را از صفر ساخته است.

تجربه Xbox Game Pass فوق العاده است اما PlayStation Now نیز الان همان تجربه را انتقال می دهد. اگر چه بعضی ها ممکن است آینده سرویس های مبتنی به پراخت هزینه ماهانه را نپسندند، اما 700 هزار نفر آن را قبول دارند! نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.