Black OPs 4
یحیی رحیمی

جوایز و مسابقات هفته آخر فصل سوم Call of Duty: Black Ops 4 اعلام شد

یحیی رحیمی 8 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
1,043 بازدید

روز سه شنبه 30 آوریل 2019، قرار است که فصل جدیدی در بازی Call of Duty: Black Ops 4 رقم بخورد. فعلا از آن زمان حدود 4 روز فاصله داریم و به همین دلیل اگر دنبال سرگرمی می گردید، خبرهای خوبی برایتان داریم. Treyarch برای هفته آخر فصل چهارم برنامه های متنوعی دیده است که برای فهمیدن آن‌ها با پارسی گیم همراه باشید.

توسعه دهنده Black Ops 4 گفته است که تمامی مسابقات این بازی در تمام مودهای مختلف آن، دارای جایزه دوبرابر یا XP دوبرابر هستند و با انجام هر مسابقه، می توانید جوایز زیادی به دست آورید. برعکس هفته های گذشته، این هفته هر مسابقه ای را که بازی کنید، دارای جایزه دوبرابر است و حتی در بخش League Play نیز که سیستم سطح بندی کاملا متفاوتی با دیگر بخش ها دارد نیز می توان XP دوبرابر به دست آورد.

این اولین دفعه نیست که Treyarch این چنین دست و دلباز شده است اما خوب است می بینیم توسعه دهندگان این چنین مشتاق شروع فصل جدید هستند. مانند تمام رقابت های با XP دو برابر، از تاریخ 26 آوریل 2019 قادر به شروع جمع آوری جوایز تا لحظه ای که فصل چهارم Call of Duty: Black Ops 4 شروع شود هستید. گفتنی است که آپدیت فصل چهارم نیز از روز سه شنبه ساعت 1 بعد از ظهر به وقت شرق آمریکا در اختیار تمام بازیکنان قرار گیرد.

در خبر دیگری از بازی اما شاهد معرفی یک تیزر کوتاه بودیم که نوید بازگشت یکی از شخصیت های بسیار پر طرفدار به نام Spectre را می داد. همچنین تایید شده است که مود محبوب Prop Hunt نیز از فصل جدید به Black Ops 4 اضافه شود. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.